Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 November 2022

Ismail Sabri Yang Bodoh

Bhai/DeeDee semua...

Mahu tidak mahu... Kerajaan Persekutuan Malaysia yang ada sebelum ini yang dipimpin oleh Ismail Sabri mestilah mengakui bahawa keputusan yang dibuat untuk mengadakan pilihanraya dikala musim tengkujuh ini adalah satu keputusan yang bodoh dan bangang serta bahlol.

Walaupun sudah dinasihatkan... dan diberikan amaran bagai oleh semua lapisan masyarakat... tapi dek kerana kuasa, jawatan dan sebagainya... maka dibuat juga pilihanraya ... dan natijahnya.... ramai pengundi terkesan dengan impak banjir...

Yang lagi rakyat kecewa adalah kepada YDP Agong kerana membenarkan Kerajaan Persekutuan untuk membubarkan Parlimen sekaligus memaksa pilihanraya diadakan dikala semua pihak sedar akan malapetaka banjir yang akan melanda.... Bukan YDP Agong tak tahu... tapi yer la... kita cakap banyak karang boleh ja kena kutip...

Pening rakyat dengan masalah ini... Kakitangan awam yang ada kerja hakiki mereka kini terpaksa berdepan dengan isu banjir dan pilihanraya... semuanya serentak... adoilah...

Kalaulah masih dikekalkan Kerajaan Persekutuan dikalangan orang bodoh nih... maka lagi masak la kita rakyat jelata... harap humban terus ja Kerajaan Persekutuan pimpinan Perikatan Nasional + Barisan Nasional nih...




5 comments:

  1. Perangai orang PH, sendiri kondem orang, sendiri rasa betul, lepas tu tersenyum sendiri rasa bagus.

    ReplyDelete
  2. lepas kalah pilihanraya nanti, masih terasa diri sendirilah yang paling bagus.

    ReplyDelete
  3. Kalau tulis pun jangan pakat borong semua ahli parlimen tu bodoh dan tak boleh harap. Semua ahli parlimen dah bangkang jangan adakan pru15 hujung tahun, tetapi BN terutama president UmNoo mahu tahun ini juga. Lebih-lebih lagi PM pulak dari UmNoo...apa ahli parliment lain boleh buat...PM berkuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini mesti main komen ja... tak baca betul-betul .... hahaha... kesian... butthurt ke?? Hahahaha

      Delete
  4. Komen lebih2 kaler luna silap ari bulan kena kutip hahaha.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1