Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

17 May 2022

Azmi Ibrahim (Azmi APA) Meninggal Dunia

Demi Allah,

Engkau adalah sahabat yang baik. Sahabat yang merentasi padangan politik. Sahabat yang tak membezakan.

Apa yang lu selalu bagitau gua dulu gua tetap ingat dan gua akan pertahankan. Kerja kita membetulkan balik negara ini… dari puak-puak yang menjahanamkan.

Demokrasi itu baik, cuma perlaksanaan demokrasi itu dijahanamkan oleh orang politik dan Kaler Luna.

Bhai… macam yang lu pernah bagitau yang lu tau gua diarahkan untuk pantau lu… betul bhai… memang gua pantau lu… malah gua jaga lu dibelakang tabir… keselamatan lu…

Maafkan gua bhai… sebab tak dapat jaga lu dari ilnu sihir… walaupun gua boleh jaga lu dari segi keselamatan yang lain..

Rehatlah bhai… rehatlah…

Kepada mereka-mereka yang bawa celaka kat tanah terxinta nih… insyaAllah sampai serunya … mereka akan tersembam jugak. Takdir Allah Taala itu jelas.

Bhai…

Tak sempat gua dapatkan air penawar buat aakit lu tu. Maaf bhai… kekangan dan pelbagai benda yang gua kena setelkan.

Urusan dunia lu dah selesai bhai… Gua doakan lu dirahmati, diehsani dan diampunkan segala dosa. Kepada Allah Taala gua panjatkan pernintaan.

Selamat berehat bhai… selamat.

Kepada Allah Taala kita berserah.

Demi tanah air tercinta.

Innalillahi Wainnailaihi Raajiuun

Blogger Azmi APA




15 May 2022

Memang Salah Raja ... Rajapaksa

Bhai/DeeDee semua...

Jahanam satu negara ... hanya sebab kebangangan seorang Raja.... memang salah Raja ... Rajapaksa.

huhuhuhu



14 May 2022

Lobai Kalu Bab Sembang ...

Bhai/DeeDee semua...

Payah kalu deal ngan lobai nih... Dier bising pasai susah nak dapat doktor perempuan handle pesakit perempuan... tapi bininya yang dulunya kerja doktor pon dier tak bagi kerja...

Bangang betul lar..



11 May 2022

Lobai Pengecut

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... payah nak jumpa... sebab itu gamaknya Lobai ramai yang gendut... hahaha

Perangai Ostad dan Lobai

07 May 2022

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1