Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

29 December 2010

Sama Level

Pergh... sama level dah... kira aper yang ader dalam citer Tamil dan Hindustan tue ader gak relevennyer kat Malaysia nih... sama level tue.... hahaha..

Kalu dalam citer Tamil atau Hindi... banyak kali ditunjukkan bahawa ader Menteri.. Ketua Menteri ... dan Ahli-Ahli Politik yang korup.. rasuah.. gangster... malah yang jenis kaki perogol pon ader... hahaha... bukan satu dua citer Tamil atau Hindi yang paparkan mesej nih... tapi banyak sangat...

Rupanya... benda yang samer gak ader kat Malaysia....so... agak-agaknyer la.. penerbit filem di India tue smash Ahli Politik, Menteri dan Ketua Menteri kat negara dier ker.... atau dier tembak Ahli Politik, Menteri dan Ketua Menteri di Malaysia nih... hahaha..

Semua kategori ader... cukup syarat... malah maybe ader lebih dari itu....

Bukan setakat Menteri buat maksiat... biasa sangat dengar... tapi sampai ader yang merogol tue.... buka tak biasa dengar... kalu yang dirogolnyer tue pucuk muda... tak terkezut la gua... tapi yang dirogol tue sama tua atau lebih tua dari anak dier sendirik....

Ntah-ntah bukan setakat Menteri ini yang merogol... tapi anak menteri nih pon amik peluang merogol mangsa yang sama... ala... aper der hal... bapak gua buat... takkan gua tak boleh nak buat... kalu bapak gua marah gua buat... gua kasitau mak gua (Datin) pasai nih... hahaha

Macam mana lah ibu bapak Menteri ini nak mengaku anak... sebab perangai macam setan/sotan .. buat malu jer mak bapak dier... ooooo... takper.. maybe pasai dier anak yang tiada ibu dan bapak... hahaha...

26 December 2010

Bila Kerajaan Mula Meminta Sedekah

Aper nak jadi la... hahaha... memang lawak.... aper nak jadi la Kerajaan Malaysia pimpinan Najib Razak nih... hahahaha... sampai tak tau mana nak cekau duit..... nampak sangat la tak pandai mentadbir ekonomi dan kewangan negara.... hahaha.... Nih kat bawah nih lu boleh baca artikel bila kerajaan mula meminta sedekah.... hahahaha

Bila Kerajaan Mula Meminta Sedekah

Hahaha....

Kantoi la lepas nih.... takder duit jer.. kuarkan kertas kosong... tandatangan sana sini... value pon tarak... pastue kestas tue dijualkan pada rakyat.. berduyun-duyun rakyat cari dan beli kertas kosong yang bernama bon nih...

Sebab aper.. sebab Kerajaan janjikan bahawa satu hari nanti kertas kosong (bon) tue boleh ditunaikan kepada duit.... sedangkan yang sebetulnya... kertas kosong (bon) tue takder nilai samer sekali... kalu la takder sorang pon nak beli kertas kosong (bon) tue... makanyer mana ader nilai itu kertas....

Kalu rakyat tak nak beli... Kerajaan akan suruh GLC macam Permodalan Nasional Berhad, KWSP, KWAP, LTAT dan Tabung Haji yang beli.. gunakan duit dan dana yang diorang ader... last-last yang mampus kiter.... ASB ntah kemana... duit RM (bukan Rosmah Mansor aaa) sudah makin kurang value dier...

Habis satu negara diperah oleh Kerajaan Malaysia demi untuk mengadakan duit melalui kertas kosong yang dinamakan sebagai bon ... itu maknanya .. Kerajaan Malaysia nih dah takder duit.... hahaha... bila kerajaan mula meminta sedekah dengan rakyatnya... hahahaha

Akhir kata.... ayat maki gua kepada pimpinan yang jaga kewangan negara Malaysia nih..... "Lanchau Laa"

18 December 2010

Bila Israel Menguasai Parlimen

Bhai... dulu kiter bukan main kutuk Singapura ... kita katakan macam-macam... kita katakan jadi boneka Israel la.. tapi last-last... Israel pulak kuasai Parlimen kiter... hahaha...

Sejak biler plak Israel dah takder dalam senarai hitam Jabatan Imigresen kiter... dulu satu masa dulu... kiter tak boleh pi masuk Afrika Selatan dan Israel.. Lepas habis apartheid ... Imigresen kiter dah buang gam atas Afrika Selatan.. boleh kuar masuk.... tapi biler maser plak Israel dah lepas dari gam nih??

Dulu rasanyer pernah gua cakap... biler Israel dah masuk jarum dalam pemerintahan dan pentadbiran negara kiter... habis la Palestin dan Lubnan... Malaysia lepas nih dah takder taring la nak bantai Amerika Syarikat dan Israel.... dah tabley nak kasi tekanan dah..

Pasai aper...

Pasai semua telor sudah kena ramas.. sudah kena pegang... sudah kena picit... macam bangsat betul la...

Kalu masa dulu ... Israel cukup bengang dan bengkek ngan Malaysia... pasai kita punya taring... sekarang nih... hahaha.. depa dah tak heran... pasai aper... pasai telor Najib Razak dah dipegang oleh Israel... bukannyer telor Najib Razak diramas dan dipegang oleh Rosmah Mansor.. tapi Israel la bhai...

Semua pasai rahsia Najib Razak yang Israel ader bukti.. Itu sebab APCO bukan sajer boleh bergolek gelantang kat dalam Bukit Aman.. tapi sampaikan dalam Parlimen pon depa boleh menari bogel... sebab Parlimen yang dispeakerkan oleh Pandikar.. (Pendekar yang takder telor) pon depa dah kuasai... hahaha..

Lepas nih.. aper lagi Israel nak kuasai... hehehe.. mesti la dua cabang nih... Kementerian Pelajaran dan Kementerian Pertahanan... hahahaha... hancus negara nih kena lego dek Najib Razak... habis la....macam sial jer..

Pundek la lu Najib Razak.... Apa lu nak kata bila Isreal menguasai Parlimen...

12 December 2010

Bersediakah Kita?

Bhai.. sori la.. lama tak update blog nih... rezeki kena gak cari ... kan...kan.. kan... hahaha.... cuma dalam proses mencari rezeki nih... gua jumpa ramai orang... dan macam-macam jenis manusia.. macam-macam ragam... dan macam-macam pegangan politiknya...

Dalam bisnes.. gua tak kesah kalu nak deal ngan orang UMNO ker.. MCA ker.. MIC ker... janji deal bisnes kena telus.. kalu bisnes asik mau keching sama gua... memang la kena hambat kalau tak kena maki ker... tak kira la yang kenching tue orang PAS ka.. PKR ka.. DAP ka....

Bukan gua tak biasa dalam bisnes nih kena kenching dek orang PAS dan PKR... dah banyak kali dah.. cuma orang DAP jer belum pernah kenching sama gua... orang UMNO, MCA dan MIC... memang lagi kerap kenching dalam bab bisnes ngan gua nih... hahaha

Sori aaa.. terlalut pasai bisnes kat sini... hehehe... aper yang gua nak citer nih adalah..... lu agak-agak la bhai... bersediakan kita kalu ditakdirkan Allah Azza Wajalla membuka hati Najib Razak untuk membubarkan Parlimen dan seterusnya mengadakan pilihanraya umum ke 13 nih dalam bulan Januari.... lu agak2... bersediakah kita?

Bersediakah kita? errr... gua rasa dan nampak macam tak bersedia jer... gerak gempur pon masih lagi buat sambil lewa... ceramah kelompok pon belum nak mula...

Wei... sentimen rakyat marhaen sekarang nih dah kembali aaaaa... kepada UMNO/BN..... Barisan Nasional sekarang nih tengah mantop... Pakatan Rakyat plak masih kucar kacir... bukan sebab BN yang kucar-kacirkan Pakatan Rakyat... tapi orang dalam PR sendirik yang buat kucar-kacir... pimpinan tue... semua jenis nak naik nama sendirik jer.. jenis giler glamer..

Tak kira la dalam mana-mana parti yang bersama dalam Pakatan Rakyat... orang PKR pon ramai yang jenis giler glamer... kat PAS pon ramai yang tikam menikam sesama sendirik... semua pasai nak glamer... DAP pon kena badi yang samer... hahaha...

Ini macam kalu.... nampak macam tak bersedia jer... macam mana nih...

Dan seperti ramalan gua... BN akan menang besar balik pada PRU13 .... tak percaya ka... hahaha... takper... takper..... dulu masa 1999 gua buat ramalan yang BN takkan tumbang... ternyata betul... dan tahun 2004.. gua kata BN menang besar pon betul gak... 2008 gua kata Selangor akan tumbang kepada Alternatif,.... pun terbukti betul.... hehehe

So.... tunggu jer la...

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1