Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 May 2011

Jaga-Jaga Siri Kedua

Jaga-jaga bhai... baik-baik tengok sana sini... jaga jaga.... hehehe... bukannyer aper... itu hari depa tak dapat nak naikkan harga minyak petrol...hehehe... lu jangan terkezut kalu dalam sebulan dua nih... tetiba jer bekalan minyak petrol dan diesel di pasaran akan manjadi macam tak cukup bekalan...

Akan ader beberapa stesen minyak yang terpaksa ditutup ataupon pembelian minyak dicatu....

Tarak percaya ka... hahaha.. takper.. lu boleh tengok nanti... hahaha... tak lama lagi pon... masa tue lu jangan terkezut la yer.... hahaha... ini semua sementara jer... hahaha... agenda puak-puak depa nak bagi nampak macam ader kegawatan bekalan minyak... hahaha

Senang skit depa nak naikkan harga minyak... hahaha... kalu tidak orang sudah tarak percaya... hahahaa.... Depa nak naikkan sebanyak 50 sen pon tarak hal punya... hahaha....

So... sekarang apa mau buat... mau stok tarak bulih.. bahaya.. boleh meletup kalu... hahaha... mampuih... aper yang lu orang boleh buat adalah melakukan pemantauan... jangan kasik depa ader peluang untuk kasi havoc satu Malaysia dengan kekurangan bekalan minyak... macam yang depa buta dulu dalam kes minyak masak.... hahahah

Akhirnya KIMMA Dipandang Jua

Hahahahaha..... lawak... lawak..... hahahaha... setelah lebih 20 tahun berjuang (membodek)..... akhirnya Presiden KIMMA (Syed Ibrahim Kadeer) mendapat pengiktirafan .... dah dilantik jadi Senator tue... hahaha... power la bhai... hahaha....

Penat lelah KIMMA buat poster dan banner bodek UMNO dan BN... sampai siap beberapa kali memohon untuk menjadi sekutu UMNO... akhirnya semua itu berbalas.... hahahaha... Presiden KIMMA dapat jadi Senator tue... hahaha...

Hahahaha.... KIMMA dah dapat.... err... PPIM plak camana..... Takkan tak teringin nak jadi Senator.... hahaha.... Dr Maamor Osman takkan tak teringin kot.... takkan nak kekal jadi kuih Maamor jer... hahahaha....

Wei.. KIMMA dah berjaya.. dan boleh berbangga dengannya... PPIM kena la buat usaha bodek kuat sikit... poster dan banner kena lagi besar dari KIMMA... kasi selalu kuar dalam media... jangan lupa ... kena selalu rapat dengan Bik Mama.... hahaha... KIMMA itu hari hantar ahli dier... Deepak untuk kawtim ngan Bik Mama....

PPIM kena amik tindakan proaktif la skit... jangan leka.... Hahahaha....

Sekarang nih KIMMA boleh la usahakan kat Parlimen untuk membawa masuk ramai lagi kaum dier untuk bekerja di semua kedai milik Ahli KIMMA.... hahaha.. roti canai dan teh tarik punya harga jangan lupa kasi naik aaaa..... hahahaha

16 May 2011

Don Quixote

Ketua Katak (Ibrahim Ali) khabarnya nak jadi pejuang jihad... Dier nak mulakan perang sabil katernyer.... hahaha... lawak la... tak ubah seperti citer Don Quixote ....

Bagi sesapa yang tak pernah tau pasai citer Don Quixote nih... sila tanya lebai Google.. hahaha.. gua baca novel nih masa gua sekolah rendah lagi.. Tahun 70'an... hehehe

Ianya menceritakan tentang seorang yang perasan dierlah pahlawan ternama... hebat... gagah... boleh bunuh naga.... hensem... tapi sebenarnya ianya semua hanya hayalan dirinya sajer... hahaha...

Nih Ibrahim Ali nak berjihad... jihad melawan puak Kristian.... hahaha.... bawak la keris kontot tue... kalu tak cukup panjang... Hishamudin auw-auw ader sebilah lagi keris... hahaha

Cukup-cukup la Ibrahim Ali oooi.... kalu lu nak giler glamer... pi la jadi artis... takpon jadi la pengacara TV ker... hahaha... tapi muka "cheduk" macam tue ader ker boleh dapat tempat jadi artis atau pengacara TV.... bercakap pon kekadang tue tergagap-gagap.... hahahaha....

Lawak... Lawak...

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1