Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

31 January 2017

Lim Kit Siang Silap Besar

Bhai/DeeDee semua...

Adalah satu kesilapan besar Lim Kit Siang apabila membidas dan menjawab kata-kata Abdul Hadi Awang... memang satu silap besar...



Sebenarnya adalah satu perkara yang sia-sia dan membuang masa sahaja untuk menjawab kata-kata Abdul Hadi Awang... sebab Abdul Hadi Awang bukannya perasan pun yang undi PAS dapat selama ini hanyalah undi kesian dari pengundi yang fedup dengan UMNO/BN...

Bukanlah sebab PAS dapat sokongan mutlak pun... hahahaha... Kat Kelantan dulu pun bukan memang asbab Abdul Hadi Awang, tetapi kesan pengaruh Nik Abdul Aziz.... la ni Nik Abdul Aziz sudah meninggal dunia... maka sokongan orang ramai kepada PAS di Kelantan pun sudah menjadi suam-suam kuku...

Jangan mimpilah di Terengganu PAS akan menambahkan kerusi, malah di Kelantan pun "insyaAllah" PAS akan kehilangan banyak kerusi yabg boleh menyebabkan pertukaran pentadbiran negeri... Orang Asal rasanya tak mungkin akan mengundi PAS bukan sahaja di Kelantan tetapi di seluruh Malaysia... Jangan ingat Orang Asal tiada pengaruh dan impak dalam PRU14.

Abdul Hadi Awang masih lagi bermimpi kononnya PAS kalah di Terengganu dahulu kerana pengundi hantu dan bukannya salah tabdir urus dan kegilaan kuasa bilamana PAS menang dahulu... jangan ingat pengundi tak tahu apa yang PAS Terengganu buat masa dapat kuasa dulu...

Hahaha...

Teruskanlah bermimpi wahai Abdul Hadi Awang.. hahaha

30 January 2017

Hahaha ...

Bhai/DeeDee semua ...

Biar gambar berbicara.... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha


dan ...


Kenyataan mamat "blur" ... hahahaha


27 January 2017

Kerana Allah Taala ...

Bhai/DeeDee semua...

Gua nak bangkitkan satu persoalan ni... Persoalan yang tiada kaitan dengan politik Malaysia yang memang sohih bangang wal bengong... huhu... 

Okeh...

Kita solat kerana Allah Taala, betul dak?
Kita puasa kerana Allah Taala, betul dak?
Kita berjual beli kerana Allah Taala, betul dak?
Kita kerja kerana Allah Taala, betul dak?
Kita makan dan minum kerana Allah Taala, betul dak?

Gua bercinta kerana Allah Taala, itu yang pasti...

dan.... Kita berjimak pun kerana Allah Taala.... errrr ... betul ker?? huhu

Kerana hidup dan mati kita serta segala semuanya kerana Allah Taala, betul dak?

Tapi mengapa bila kita hendak bernikah ... kita buat kerana "Tunai" @ Cash ???

Macam lafaz nikah yang lu orang sumer buat... sepertimana yang diajar oleh Tok Kadhi... iaitu "Aku terima nikahnya sifulan binti sifulan dengan mas kahwinnya RM22.50 tunai"

Kenapa tidak lafaz nikah itu sebegini... "Aku terima nikahnya sifulan binti sifulan dengan mas kahwinnya RM22.50 tunai kerana Allah Taala"

Kalau dah lafaz nikah pun tidak disandarkan kepada Allah Taala maka tak terkejut lah ada anak-anak yang lahir jauh dari Allah Taala... macam mana nak barakah?

Tak terkejut la kadar penceraian dikalangan orang Melayu yang mengaku Islam itu cukup ramai... malah ader yang bercerai walaupun baru bernikah tak sampai 2 hari...

Ader masalah kewangan sikit jer dah bergoncang hubungan suami isteri... dah boleh bergaduh besar... 

Huhu... semuanya sebab "Tunai" @ Cash yang lebih diutamakan... dan bukannya redho Allah Taala... tak kira la Lebai ker atau bukan Lebai... huhuhu...

Deyy Thambi... baliklah kepada "Kerana Allah Taala" .... dan bukannya "Kerana Tunai"... jangan tukar huruf T jadi P aaaaa.... hahaha

Ader paham ker???

p/s : Gua Bukan Lebai (GBL) ... hahahaha

p/s 2 : Jangan la pulak berpolitik kerana RM90 juta ... hahaha (ader puak-puak tu la)... hahaha

Memang "Selamat" ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... biler TH guna perkataan selamat untuk menjawab persoalan pendeposit tue... gua dah gelak besar...

Memang "Selamat" lah jawabnyer dana pendeposit semua tu... "Selamat" untuk dikerjakan... "Selamat" untuk disebat... Hahaha... selamat...

Selama ni ader yang ter joli katak... tapi selamat dicover... orang tak perasan... tapi la ni nasib la labu... hahaha

Memang "selamat" ..... hahaha


Kalu semua pendeposit nak buat "cash out" serentak... mau tercirit dalam seluar la Azeez Raheem tu nak cover up... takkan nak jual ladang dan kebun ubtuk dapatkan cash...

Buat pelaburan tak hinggat.. malah lari dari matlamat penubuhan pun... huhuhu... tu yang depa kata "selamat".... budus betul lar...

26 January 2017

Lebai Kena Smash ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... sekali sekala memang patut Lebai kena taji...  kena smash... kena luku.... supaya nak bagi sedar diri sikit...



Itu pun kalu Allah Taala nak bagi "hidayah" la kat Lebai... huhuhu... kalu tak dibagi... nasib la Lebai... huhuhu...

Aper pun.... jangan ingat dah jadi Lebai boleh dah maksum... jangan mimpi la wei...  pigidah...

Hahaha...


Ini semua nasihat dari Jaki Jipang... 

Hahaha...

Adee paham ka???


24 January 2017

Setakat Sembang Berani Lah

Bhai/DeeDee semua...

MCA ni parti yang takder efek dan signifikan dah lagi dalam konteks Malaysia... ader pun serupa takder... takder beri impak pun...

Lagi MCA mau tunjuk konon dier ader impak... hahaha... sembang lebih boleh lar.....

Hahaha


22 January 2017

Laluan Selamat ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... lu orang nampak tak aper "keyword" sebenar yang dinyatakan oleh Hadi Awang dalam temuramah dibawah ni...


Hahaha... tu ha jelas lagi tepat... "keyword" yang Hadi Awang cuba tekankan adalah pembentukan laluan selamat untuk PAS... supaya tak bertembung dalam pilihanraya...

Hahaha... sudah cuak leteww....

Hahaha ... mintak oksigen leteww....

Hahaha... dier sedar ramai yang tak akan undi PAS lagi... dulu yang PAS dapat undi besar pasai orang tak suka kat UMNO/BN ja... bukan pasai orang suka kat PAS pun...

Kalau nak harapkan sepenuhnya undi dari penyokong PAS... berapa kerat la yang boleh dapat dah... sebab ramai yang dah berpatah arang berkerat rotan dah ngan PAS ...

Nak harapkan Walaun PAS yang undi bagi menang... hahaha... banyak mana yang ader... nak suruh semua hadir demo RUU 355 pun belum tentu penuh Padang Merbuk... jauh sekali Dataran Merdeka.... hahaha ... kalu nak campurkan dengan ahli Parti IKATAN... hahaha... ader la berapa belas orang...  hahahaha

Tu yang Hadi Awang mintak laluan selamat tue... hahahaha...

Ader paham ka????

21 January 2017

Abang Busat Sudah Bukak Mulut ... Hahaha

Bhai/DeeDee semua...

Hahahahahahahahaha... nak pecah perut gua biler baca tajuk artikel dalam Malaysiakini ni... tak tahan gua gelak...

Hahahaha... si ketam nak mengajar yang lain jalan lurus... hahahaha... sendiri mau ingatlah bhai... hahahaha

Sori aaaa... tak larat nak citer lain dah melainkan gelak jer la....

Lebai oh lebai... kain dah terlondeh dan nak terlucut lagi mau sembang gempak... hahahaha... jaga jer la satu negeri yang lu masih pegang tu... yang itu pun nak ilang dah... hahaha


19 January 2017

Berapa Paywave Bayar Wang Perlindungan?

Bhai/DeeDee semua...

Gua malas sebenarnya nak komen pasai isu ni... Gua tau nanti akan ader pakar IT yang akan sembang deras bab ini... Hahaha...

Tapi satu ja gua nak habaq kat lu orang sumer...

Tiga atau Empat tahun dulu ader syarikat yang develop dan jual dompet khas yang digunakan untuk menyekat data dirembat dari kad-kad NFC/EMV secara wireless...

Dan gua pernah pi syarikat ini punya presentation... memang realistik dan proven...

Sebab itulah produk Paywave ni slow penggunaannya kat luar negara... tapi tetiba jer kat Malaysia semua orang dipaksakan guna benda ni... takkan la ini semua kebetulan ja bhai...

Pada gua aaa... ada puak yang sebenarnya untung dalam skandal Paywave... gua jamin pelobi dier aderlah somebody... dan dier sure masyuk...

So... Berapa agaknya VISA bayar kepada pelobi ni? Hahahaha.... takkan free ja kot... takkan la pasai sekuriti ja.. Ingat aaa... itu hari masa kes tukar duit RM dari yang lama kepada duit plastik... lu tengok siapa yang untung...

Cuba semak balik la bhai... takkan semuanya gua nak sumbat sama lu orang... hahaha... kes duit plastik BNM tu pon jadi kes kat Australia... hahaha

Inikan pulak skandal kad MyDebit Paywave MEPS nie.... hahahahaha ... tak lama lagi kantoi leteww... hahaha

Ader paham ka???




18 January 2017

Dulu Pun Jual

Bhai/DeeDee semua...

Gua cukup menyampah kat puak-puak ni... memang cukup menyampah... 

Sebab ... itu hari ader la sorang tua dari puak ni yang kat Utara sana tu dok menangis sebab hilang satu pulau tergadai terjual... walhal yang menggadai dan menjual pulau tu pada harga 8 ribu duit Sepanyol tu bukan orang lain melainkan tok nenek dia jugak...

Sama la jugak spesis satu lagi puak kat hujung benua... dulu bapak dier menangis jugak konon hilang satu pulau tergadai terjual... walhal yang menggadai dan menjual pulau tu pada harga 12 ribu duit Sepanyol adalah tok nenek dia jugak...

La ni... ada pulak taktik baru menjual dan menggadai tanah daratan kepada orang lain... kali ini bukan setakat ribu riban...
huhuhu... habislah...

Semua sebab fulus dan ongkos... yang best tu ader satu kes kat hujung benua tu terpaksa buat perjanjian dengan benggali puteh hanya kerana kes dier main pompuan tionghua... hahaha... ader ooi bukti kat media lar...

Bab menjual negara ni sejak dulu lagi dibuat oleh puak-puak ni yang gua klasifikasikan sebagai puak bewak... negara ni kena jajah pun sebab puak bewak ni yang buat janji ngan penjajah... tak kira la penjajah dari negeri atas angin atau yang dari negeri terbit mentari...

Sekarang sedang dalam proses melelong kepada tongsan... hahaha

Sejarah membuktikan...

Celaka 1000 keturunan la semua puak bewak ni tak kira la yang berlakon zuhud atau tidak... sama jer tak berguna... kaki rembat dan kaki jual.... patut Orang Asal halau jer puak bewak ni dulu... kasi sumpit ja...

Haramzadah...

17 January 2017

Inilah Seruan Saya ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... please lah datang dan hadir ... Hahaha... please...

Sebab kalu lu orang tak datang... alamat tak ramai la kehadiran dalam demo RUU 355... Nak harapkan walaun ahli PAS yang totok jer berapa ramai lah yang ader...

Stadium Kota Bharu dulu pun tak cukup penuh... hahaha

Please lah datang... kalu tidak malu la Tok Lebai Toyota Fortuner tu nanti.... hahaha

Inilah seruan saya ....

Hahahahaha


15 January 2017

Senangnya ....

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... senang betullah.... senang betul puak-puak ni merembat tanah... bukan susah pun.... buat saja dokumen baru... dan bagi jer tarikh... pas tu masukkan dalam fail..... setel semuanya.... Hahaha... walhal takder dalam aturan mesyuarat exco pada tarikh tersebut pun... Hahaha

Yer la... Orang Asal bukannyer tahu pun....  tulis jer tarikh warta... dan pastikan tarikh tu "backdated" dalam setahun ker... dua tahun ker... nak lagi best... letak la tarikh warta tu lebih lima tahun.... susah sikit orang nak semak.... Hahaha .... bukan susah pun.... dua tiga helai kertas jer...

Lagipun Kanun Tanah Negara kan ader... sure boleh selamatnyer....

Warta sebagai tanah rezab Taman Negara la.... itu la... ini la.... tapi boleh pulak syarikat swasta dapat lesen membalak kat situ... Hahaha... cuba lu orang semak lesen dan permit membalak yang syarikat tu dapat.... hahaha... mesti korang akan dapat jumpa link yang warta tu baru jer dibuat... Hahaha... Mesti korang akan dapat jumpa punya ....

Hahaha....giler aaa...

Cuba lu orang semak balik syarikat berstatus Enterprise yang dapat projek kat kawasan tanah yang dikatakan rezab Taman Negara tu.....hehehe... mesti lu orang akan jumpa link dier.... bhai... macam omputeh ader cakap la.... "follow the money" .... Hahaha..... kalu lu folo betul-betul... sure akan jumpa punya....

Kabel baek punya.... Hahahaha

Opps.... Gua citer ni untuk negeri mana aaa??? Hahaha... Dewa-Dewa negeri-negeri ni memang kaki rembat walaupun berlakun zuhud dan mesra penduduk.... Hahhaah.... Lokasi dekat dengan Garisan Khatulistiwa la bos..... Hahaha.... dimana katanya dulu sorang pahlawan Melayu menghilangkan diri kat sini.... Hahahaha

Melayu lah sangat.... Hahaha

Ader paham ka???

11 January 2017

Nyahkan Saja Dewa Dewi

Bhai/DeeDee semua...

Dewa dan Dewi biasanya paling kuat berlakon baik, zuhud dan pro marhaen.... tapi disebalik semua itu para Dewa dan Dewi lah yang kaki perembat hasil mahsul ..... memang Dewa dan Dewi ni berlakon boleh menang award lar... huhu

Depan media (atau depan makhluk) bukan main lagi geng-geng Dewa Dewi ni berlakonnya sampaikan pijak semut pun semut tak mati... malah siap cover lagi kentut yang berbau pekong dengan bertan-tan minyak wangi...

Walhalnya yang paling khianat sebenarnya Dewa dan Dewi ni lah... yang kentut berbau pekong tahap bangkai pun sebenarnya mereka lah...  

Tue lagi ader ramai mangkuk yang masih menyembah Dewa dan Dewi ni... tak kisahlah golongan kopiah, kot dan lebai... semuanya sama sajer kalu dalam bab menyembah Dewa dan Dewi ni... malah geng Lebai lah antara yang paling kuat menyembah Dewa Dewi... huhuhu

So sekerang Orang Asal dah nampak dah... bahawa mereka sebenarnya tuan di tanah bertuah ni... bukannya Dewa Dewi yang selalu perasan mereka yang punyai tanah ini...  wei malu la sikit datang menumpang... lagi mau perasan...

Ini tanah semua milik Orang Asal la... bukan milik Dewa dan Dewi serta Dewata Raya... bawak la malu sikit..

Ader paham ka???


10 January 2017

Anugerah PUSKAS Masih Tidak Hebat...

Bhai/DeeDee semua...

Apalah sangat dengan Anugerah PUSKAS yang katanya menglamerkan Malaysia... hahaha

Sebab Malaysia memang dah cukup glamer dengan Anugerah yang lain... hahaha... Setakat Faiz Subri tu aperlah sangat la wei...

Sebenarnya tanpa Faiz Subri dapat Anugerah PUSKAS tu.... kita dah lama menang satu lagi anugerah yang besar... Untuk satu jangkamasa yang cukup lama nampaknya kita dah pegang satu Anugerah ni...

Kita dah menang Anugerah Kleptokrasi dan Rasuah... hahaha... terbaek dan lagi glamer... 1 Dunia dah kenal apa itu Malaysia dan kehebatan negara yang cukup terkenal dengan rasuah tahap dewa jalan duta...

Hahaha...

Malaysia Darul Rasuah... hahaha

Ader paham ka???

*** betul tu Bro ISA... jasa Najib Razak dan Rosmah Mansor mengharumkan Malaysia tu jangan dilupakan. Jasa mereka lagi hebat untuk dikenang seantero dunia mengalahkan Ferdinand Marcos dan Imelda Marcos.... hahaha (sebagai tambahan)

09 January 2017

Rizal Mansor Yang Bangang

Bhai/DeeDee semua...

Pegawai Khas Rosmah Mansor ni yang nama dier Rizal Mansor ni memang bangang nak mampus... 

Statement dier yang dipublish kat Sinar Harian tu memang paling menjelikkan.... tau la dier kaki bodek tahap dewata raya jalan duta... tapi agak-agak lah statement tu...

Ramai lagi anak-anak yang susah nak dapat luangkan aktiviti bersama mak dan bapak dier... sebab mak dan bapak dier terpaksa lakukan dua tiga kerja untuk menyara hidup dalam keadaan ekonomi yang menyesakkan ni... yang mana sebelum anak bangun pagi mak dan ayah dah ader yang pergi kerja... manakala waktu anak-anak dah tidur malam hari mak bapak belum pun pulang dari tempat kerja...

Gua memang nak maki si Rizal Mansor nie... pasai statement bodek dier ni tahap patut makan tapak kaki...

Nih gua nak cakap... kalo Najib Razak rasa susah nak dapat bersama keluarga dier... so letak jawatan la... dan duduk la sama keluarga tue... duit yang banyaktu boleh dah makan 17 keturunan dah... itu belum masuk dividen dan saham Genting Highland yang dier memang ader dari datuknya..

So... letak la jawatan kalu mau banyak free time ngan keluarga....


Kalaulah Ini Berlaku Di Malaysia ...

Bhai/DeeDee semua...

Kalaulah ini semua berlaku di Malaysia gamaknya kita boleh lihat ramai yang dihukum mati... tidak kisahlah dari golongan Istana sampailah golongan lebai dan kopiah.... semua tak terkecuali.. 

Memang ramai yang akan terkojol kalu ianya dilaksanakan di Malaysia... huhuhu... Maka akan kosonglah Parlimen, Dewan Rakyat dan Dewan Negara... Banyak pejabat parti yang akan kosong... parti lebai pun tak terkecuali...

Maka akan kosonglah pejabat-pejabat Kerajaan... Akan kosong semua pejabat Penghulu, JKKK dan Ketua Kampung... Malah jangan terkejut akan ader Masjid dan Surau yang sudah tidak ada Imam, Bilal, Siak atau Noja... 

Kosong juga bilik-bilik pegawai bank dan yayasan serta tabung amanah... dan tidak mustahil hampir kosong juga pejabat Felda, Felcra, Risda dan UDA serta MARA..

Dan jangan pulak buat-buat pelik bila ada juga Istana yang akan kosong bila pemiliknya pun sama "haup" dikutip.... Hahahaha

Itu kalau SPRM ada telor la nak laksanakan... hahaha... mimpilah lu orang kalu nak tengok benda ni bhai... mimpilah..

Hahaha...

Ader paham ka???


03 January 2017

Unit Yamaha LC Merah Hitam

Bhai/DeeDee semua...

Gua cukup tak terkejut kalu brader Bahri Mohd Zin ni akan di"senyap"kan oleh Unit Yamaha LC Merah Hitam... Sungguh gua tak terkejut..

Bukan sekali Unit Yamaha LC Merah Hitam ini digunakan untuk men"senyap"kan beberapa individu...Kes paling lejen aderlah kes pegawai kanan Kastam dan Eksais DiRaja yang kena "senyap" di Putrajaya dulu tu...

Benda macam ni dah banyak kali digunakan cuma modus operandi jer yang biasa diubah-ubah... Ops Senyap memang "tak salah" kalu tujuannya demi kepentingan negara... tapi bukan untuk kepentingan peribadi orang-orang tertentu...

Opppsss... gua tabley nak citer lanjut lar... huhuhu

Ader paham ka???




Yahudi Pun Anti Rasuah

Bhai/DeeDee semua...

Apalah sangat setakat hadiah sepersalinan pakaian mahal dan tajaan melancung ke luar negara berbanding dengan duit hadiah derma dari Arab sebanyak RM2.6 billion tu...  atau hadiah sebijik Fortuner baru untuk bini muda lebai...

"jauh panggang dari babi" ...

Tapi itu adalah satu senario yang memungkinkan elemen rasuah dan salahguna kuasa... dan orang Yahudi Israel pun tak suka benda tue...

so ... what say you "lebai"? hahaha


02 January 2017

Strategi Memenangkan Barisan Nasional

Bhai/DeeDee semua...

Ini yang gua cukup suka dengan suasana politik di Malaysia... satu suasana yang cukup "terlebih cerdik" yang dibuat oleh orang politik yang rata-ratanya bangang tak boleh dinasihat...

Hahaha... ini semua strategi yang nak memenangkan Barisan Nasional (BN) yang mana diolah kepada pengiikut bawahan yang juga bertaraf bangang... hahaha... yer lah... hanya yang bangang akan memilih yang bangang..

Aper pon... teruskanlah strategi bangang lu orang ni... tak kira la parti nyamuk dan langau sekalipun... hahaha...  supaya mudah bagi UMNO/BN menguasai kuasa... 

"Cerdik tidak boleh diikut, bodoh tidak boleh diajar"... hahaha

Ader paham ka??


01 January 2017

SPRM Sindir Jamil Khir Baharom?

Bhai/DeeDee semua...

Lu orang baca la artikel ni kat Malaysiakini... dan kalu boleh lu orang semak la sama dengan KP SPRM...

Hahaha... ini ayat SPRM sindir Jamil Khir Baharom nie.... hahaha... terkono dier..

Hahaha... jangan main golf kat luar Negara, cukup jer main Simulator ja... hahaha... 

Eh... Najib Razak pun kena sekali lar dengan statement SPRM ni.. hahaha... baling satu batu kena dua burung sekali... hahaha


Pusinglah Lebai Selagi Boleh Pusing

Bhai/DeeDee semua...

Lebai kalu bab belit dan pusing cerita memang lejen.... Kalu orang tak bising... Lebai akan menikus senyap ja.. tapi bila dah kantoi... mula lah macam-macam jawapan keluar...

Paling lawak tu sampai tak boleh nak cerita siapa penganjur... malah boleh cover up lagi.. Hahaha... takper ... walaun bukannya pandai nak tanya itu ini... semua angguk jer... janji ader bekap dari Hadith atau Al Quran...

Aper-aper pon syabas lah Lebai ooi... syabas sebab geng lebai banyak dapat dedak... sekarang ni geng lebai langsung tak kena dah tekanan dari pihak pemerintah... tak macam zaman Memali...  huhuhu

Oh yer... itu hari kepoh Abdul Hadi kata nak letak jawatan kat KUIS tu... dah letak jawatan ker? takkan nak tunggu selasa jugak??? Hahaha

Lebai dan sembang deras mana boleh berpisah... hahaha

Ader paham ker???


YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1