Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 October 2022

Maszlee Malik Ni Ada Peluang Menang Ke?

Bhai/DeeDee semua...

Kalu gua cakap tak selari ngan pandangan lu orang.... mesti lu orang akan kecam berjela gua.. Hahaha... tapi itu lah gua... gua macam biasa la... tetap akan bagi pandangan gua... pandangan tentang politik yang pastinya tak ngam ngan lu orang... Hahaha... pandangan tentang pilihanraya... tentang BN.. tentang PH... tentang PN ... tentang GTA dan sebagainya...

Terpulang la kat korang nak terima atau tidak... Hahaha

Cuma sekadar nak tanya nih... Maszlee Malik ni ada peluang menang ke di Simpang Renggam?

Kalu takder calon nama besar pun belum tentu Maszlee Malik nih boleh menang ngan selesa... Banyak sebab yang tidak memberikan satu kelebihan kepada Maszlee Malik di Simpang Renggam ... pengundi Saluran 1 dan 2 memang takkan undi dier...

Pengundi Saluran 3, 4, 5 dan 6 pun tak solid akan undi dier.... malah ramai yang tak ngam ngan Maszlee Malik walaupun dari kumpulan Undi 18 .... sama ada tak ngan kesan dari kempen propaganda yang dibuat sekian lama atau tidak... Hahaha... Apa pun.. Maszlee Malik nih takder aura kemenangan yang solid di Simpang Renggam pada PRU15 ... 

Huhuhu...



11 comments:

  1. Buat masa skrg mazlee masih lagi mr clean bhai dan masih lagi berani menongkah arus.

    ReplyDelete
  2. Ramai pengundi simpang renggam suka secara senyap pada mazlee terutama pengundi atas pagar dan kaum cina, guru2 dan pengundi tua secara senyap akn pilih mazlee ble mmikirkan ttg pelajaran anak2 mereka.

    ReplyDelete
  3. Suka Dr maszlee dengan versi kasut hitam, walaupun ramai yang menyindir kasut hitam, kasut hitam sekarang telah jadi fenomena, ada yang pakai fungsi Dua dalam satu,
    1. kasut sekolah Dan kasut sukan
    2. Kasut pejabat Dan kasut sukan

    Sekarang kasut hitam dikedai kasut sukan telah jadi viral

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah... betul... memang gua cukup setuju ngan kasut hitam tue...

      Kalu baju budak perempuan... gua suka diorang tak pakai dah baju putih... sebab terlalu menonjol kekadang tue... tak sesuai... eloklah berwarna lain..

      Delete
  4. xkisah berapa heavy pon bn letak calon..calon tersebut xkan menang sbb lahir dr parti rasuah

    ReplyDelete
  5. Jika kita tolak calon yg bersih, ikhlas dan berintegriti siapa yg bakal menang kelak? Calon korup, penyangak dan penunggang agama?

    ReplyDelete
  6. dr mazlee menteri pendidikan terbaik setakat ini ... benda yg baik mmg atuk tak suka ... faham faham jer la komerr !!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1