Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 November 2016

Ops Gempur

Bhai/DeeDee semua...

Hahahaha.... mulanya gua nak tulis tajuknya sebagai Ops Lalang 3/4 ... Tapi tak jadi... hahaha... sebab memang yang buat Ops ni spesen jenis ThreeQuarter (3/4) ..... Siapa lagi yang punya angkara kalo bukan Mamat Jawa yang perasan dier Warga Malaysia... Hahaha

Lu orang agak-agak aaa... sebab aper mangkuk Jawa sekor tu dok kejar semua NGO... sampaikan Empower pun kena? Hahaha... sebenarnya bukan sebab dana dari OSF ker aper-aper... tapi hanya kerana nak cover-up malu pasai orang dah kepoh abis dedahkan 1MDB.... Hahaha

Giler siot pasai nak cover up 1MDB... habis semua NGO lain yang kena siasat.... Hahaha... takpa... bodek la selagi boleh.... Hahaha.... Lagipun lu bukan warga Malaysia pun.... hahaha... warga chelop ja.... Iyer la... sebab itu hari berbangga dalam TV Indon sebagai orang Jawa totok....

Hahahaha....

Lawak siot lar....

Tapi takper.... PRU14 nanti UMNO tetap akan menang besar.... bukan sebab UMNO kuat... bukan sebab UMNO pergunalkan SPR... bukan sebab UMNO berjaya tipu PAS (memang pon dah lama kena tipu bulat-bulat).... Hahaha..... Tapi sebab semua parti Pembangkang memang bengap.....

Hahaha.... Bengap akan jadi makanan si Bijak la..... UMNO tak bijak tapi pandai gunakan peluang yang ada.... Hahahaha

Babai......

Oops.... Lu orang nak harapkan Dewata Raya ka nak selamatkan Malaysia? Nak hantar memorandum kepada Dewata Raya? Hahaha.... Mimpi la Dewata Raya nak tolong lu orang sumer... Bukan ader pekdah... lebih baik Dewata Raya jaga telo dier jer.... Sure masyuk elaun.... sure dapat semua "perks".... Dewata Raya yang dulu kaki kuda.... Selepasnya kaki lemau... Akan datang pulak kaki cover-up baek punya rembat.... Hahaha

Banzai....

29 November 2016

Habislah Kering

Bhai/DeeDee semua..

Habislah kering segala dana yang ada didalam negara.... dihisap dan disedut dari segenap arah... tanpa ada rasa bersalah... dari sekecil-kedil syaitan sampailah yang ber pangkat dewata raya... huhuhu...

Betullah kata satu perumpamaan tue yang berbunyi "pukul selagi boleh, rembat selagi sempat" ... itulah nampaknya apa yang berlaku di Malaysia....

Negara yang cukup kaya pun boleh jadi papa kedana... Negara yabg matawangnya satu masa dahulu sewaktu penubuhannya sama tara dengan Amerika, kini sudah hampir sama taraf dengan Timor Leste....

Adoyailah.... syaitan sungguh lah... itu nasib baik bukan lebai yang berkuasa... kalau lebai yang berkuasa, mahu botak segala bukit dan hutan... huhuhu....

Adoyailah...

03 November 2016

Bebal Lagi Bangang

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... Apa lah Malaysia ni.. Macam mana la orang bebal lagi bangang diambil jadi Timbalan Menteri... Hahaha... Memalukan lar..

Biler Razali Ibrahim ni bukak jer mulut dier... Ternampak sahih kebebalan dan kebangangannya... Hahaha

Kesian betul lah ... Sejak dapat jawatan ni... Menjilat sungguh lah dia... Siap terserlah kebebalan dan kebangangannyer... Hahaha

Wei Razali... Rasuah nih adalah apa-apa sahaja salahguna kuasa tak kira lah sama ada dapat timbal balas mahupun tidak... Rasuah nih dua-dua pihak salah... Yang terima pun salah yang beri pun salah...

Tambah lagi kalu ader harta dan wang yang tidak diketahui sumber... Itu semua adalah penanda adanya rasuah...

Kesian sungguh lah anak dan bini dia dapat bapak / suami bebal lagi bangang...  Huhuhu

Adoyailah...

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1