Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 July 2020

Gila Betul, Najib Razak Bersumpah Atas Nama Allah

Bhai/DeeDee semua...

Gila betul lar... Najib Razak bersumpah atas nama Allah Taala, Tuhan yang maha mengetahui bahawasanya dia tak tahu tentang duit RM42 juta... walhal duit itu habis dijoli katak oleh nya.

Betul-betul gila... tak beragak pun nak bersumpah...

Itu pon lagi ramai yang gila menyokongnya... dan mengatakan ini semua fitnah.... duit RM42 juta tu telah terbukti dijoli katakkan oleh Najib Razak bershopping sakan.


23 July 2020

Bukan Dulu Kata Perlembagaan Penjajah?

Bhai/DeeDee semua...

Dulu ader satu mangkuk dari Marang dok jaja citer Perlembagaan Penjajah... Sapa ikut Perlembagaan Penjajah jatuh kapir... Jatuh sesat... boleh diperangi.... Sampai mati kojol lah geng Memali termasuk Ibrahim Libya... sampai boleh kata yang mati nih mati syahid sebab melawan Perlembagaan Penjajah....

Bodoh betullah mangkuk tue...

Hari nih... puak dier jugak yang jadi Timbalan Menteri di JPM yang bawak jawapan macam kat bawah nih... Dalam Parlimen tue... Parlimen yang menjunjung Perlembagaan Penjajah yang mangkuk tak sedar diri tue kata .....

Adoilah.... Aper kata semua walaun??? Bodoh tukil sampai bila-bila ka???


Kami Tak Risaukan RM1.6 Bilion Cukai LHDN Tue..

Bhai/DeeDee semua...

Kami tak risaukan nilai RM1.6 bilion cukai LHDN tue...tapi kami cukup kesian kat telinga... telinga yang tersiksa.... kesian betul lah...

Disiksa sebegitue... huhuhu .. kejam betul... Persatuan Telinga takmo nak buat demo bantahan ka??? huhuhu...


22 July 2020

Dua Sisi Najib Razak

Bhai/DeeDee semua...

Najib Razak nih memang la memang.... Kelakar pon ader tengok dier punya wayar selepas tak jadi PM .... hahaha... lagi meroyan dari Anwar Ibrahim.... hahaha

Pening aaa...


Eh ... Buat Apa Tue?

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha....

Dulu diorang bakor Utusan Malaysia...
La nih... nampak diorang bukan main teruja Utusan Malaysia hidup balik..

Hahaha...

Tak percaya... hahahaha...




15 July 2020

Gua Gelakkan Jer

Bhai/DeeDee semua...

Gua gelakkan jer la puak-puak bangang PAS nih.... Hahaha.....  biarlah gambar berbicara... hahahaha


12 July 2020

Pemimpin Itu ...

Bhai/DeeDee semua...

Pemimpin itu wajib membontoti atau wajib dibontoti...

Hahaha

10 July 2020

Pakat Kena Main Je La

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... memang pakat kena main je la... ader 2 kerusi ja... tapi power dier bukan main.... aura power dier masyaAllah... cuak semua Ostad dan Lobai.... hahaha... walaupun Ostad dan Lobai ader 18 kerusi.... Hahaha....

Sonyap tak terkata aper Ostad dan Lobai...  kita gelak jer....

Nampak sangat la mulut Ostad dan Lobai dah penuh dengan dedak.... sampai tak berani merengak ... membantah atau mengkritik.... Hahahaha.... malah isu tanam buluh dan minum minyak kelapa sawit pon Ostad dan Lobai pulak kali nih dok buat teruskan kempen tue...

Gua gelak jer...

Yang lagi lawak tue... biler orang viralkan isu PASTI dapat RM100k nih... yang dipublish dalam HarakahDaily dan JAKIM ..... terus HarakahDaily dan JAKIM delete berita nih... walhal berita nih benar.... Awat takut sangat ka ngan MCA???..... Hahahaha



06 July 2020

Yang Bodoh Kekal Di Bodohkan

Bhai/DeeDee semua...

Di Chini ....Yang bertanding dan menang adalah UMNO... yang giler berkempeng dan meraih undi adalah PAS ... tak kelakar ker.... Hahaha

Kesian betul lah... agaknya itulah yang dikatakan "King Maker" .... hahaha



Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1