Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 July 2020

Gua Gelakkan Jer

Bhai/DeeDee semua...

Gua gelakkan jer la puak-puak bangang PAS nih.... Hahaha.....  biarlah gambar berbicara... hahahaha


7 comments:

  1. ALL MY BITCHES (DOG) LOVE ME..!!

    Nama cucu kesayangan Bekas Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia Tun Dr Mahathir Mohamad ini adalah Osama Bakar@ Osman Jailani (oopppss itu pemain sexsapone cerita P.Raaammmlee lah..!!) iaitu Othman Bin Mirzan.

    https://troopersantidapclub.blogspot.com/2017/11/syok-betul-cucu-madey-kutty-dengan.html?m=1

    Anak cucu nih dengan penuh angkuh dan bongkak memuat naik gambar beliau tidur bersama anjing-anjing kesayangan dengan kapsyen “All my bitches love me” dalam lama instagram yang dikongsikan secara umum.

    Hebat sungguh Gaya hidup cucu Melayu Baru ni yang beragama Islam. Menyentuh anjing yang merupakan najis mughallazah kecuali dalam beberapa kondisi tertentu.

    Memelihara anjing dan tidur bersama najis berat tersebut bukan kondisi yang dibenarkan dalam Islam.

    Oleh itu jangan memanipulasikan agama Islam untuk menghalalkan gaya hidup Melayu Baru bersama anjing-anjing kau..!

    Bapanya yang bernama Mirzan pernah dikaitkan dengan pembelian kilang arak San Miguel Corp di Filipina.

    Makciknya yang bernama Marina@Gereja Mahathir sering dikaitkan dengan kebebasan seksual Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender(LGBT) dan gerakan COMANGO

    Datuknya pula Mahathir dikatakan cuba berlagak bagaikan malaikat apabila mendakwa semua orang salah dan yang menunaikan haji sah melalui 1MDB adalah haram.

    Othman Mirzan anak cucu Melayu Baru yang sering memaparkan gaya hidup mewah dalam laman sosial beliau kini memalukan rakyat Malaysia.

    Hanya berstatus cucu terkaya melalui rompakan khazanah orang Melayu dan bailout beratus billion. Jangan perasan bagus wahai anakcucu Melayu Baru ini.

    Cucu Saudara CEO PNB jual Plaza Damansara kepada kroni Daim pun fake degree jugak ker..!?

    Langit kau orenggg tak selalu cerah lahh wahai cucu cucu sekelian.!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan haram sesuatu yang halal bela anjing tidak haram dalam islam


      Delete
  2. #BMF ( KEMPEN BUY MUSLIM FIRST)

    Pembukaan pasar raya Elewsmart milik pendakwah terkenal Ebit Lew diserbu serta mendapat sokongan luar biasa umat Islam di Malaysia.

    Bertempat di Bandar Baru Bangi, orang ramai mula beratur seawal pukul 6.30 pagi hingga satu ketika barisannya telah melebihi DUA kilometer

    Dari dolu lagi dah beri Formula Turun Harga (FTH)

    FTH = #BMF + JUARA ASNAF --- Pers (1)

    FTH = KASI MELINGKUP BZZ PUAK TU + TEPOKK -- Pers (2)

    Persamaan (2) dalam pers (1) :

    KASI MELINGKUP BUISNESS PUAK TU + TEPOK = #BMF + JUARA ASNAF


    Peniaga Islam yang lain jom gunakan Formula (FTH) ini sambil kempen #BMF






    ps : PEMIMPIN PKR RAPIJI & ABG SAIFUD'D BANYAK FORMULA TAPI SUMA FORMULA BODO PIANG TAK BOLEH PAKAI...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boikot mercedes bmw honda yamaha beli proton dan modenas hidup bmf

      Delete
    2. Sekarang ni lepas Kera jaan "melayu Islam" dah tebuk atap masuk rumah orang secara khianat, takde pulak dengar cerita2 dan kempen2 Beli barangan dan produk muslim ni. Sebelum dapat kera jaan, bukan main berdegar2 jerit melayu Islam tapi lepas dapat semua macam tikus, dok senyap2 kira duit habuan. Lebai2 gila duit PAS pun dok senyap macam tikus mondok bila MP MCA dok tegur supaya jangan lagi cakap Kera jaan PenyamuN ni kerajaan melayu Islam. Baru sorang je Cina MCA tegur, lebai PAS terus kecut teloq takut duit habuan hilang. Ulamak konon! Pejuang Islam konon. Pendekar melayu konon. Piraaah!

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1