Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 October 2022

Amirudin Shari vs Azmin Ali

Bhai/DeeDee semua...

Kerusi Parlimen Gombak nih pada gua agak seronok untuk diperhatikan..  Mana taknya... ini adalah kerusi yang disandang olah Azmin Ali sejak dia dari dalam PKR lagi... Hehehe... dan Azmin Ali katanya tidak pernah jadi pengkianat.. dia tak melompat parti katanya ... tapi dibatalkan keahlian dalam parti.... katanya lagi la ... Hahaha

Apa pun ... kita semua tahu siapa Azmin Ali... dan apa yang telah diperbuatkan olehnya... Hahaha ... tak payah la dier nak pusing bagai...

Hehehe... Yang pasti MB Selangor (Amirudin Shari) nampaknya berpotensi akan berlawan di kerusi Parlimen Gombak nih pada PRU15 ... Pilihanraya 15 ... berlawan dengan Azmin Ali....

Pertembungan Amirudin Shari vs Azmin Ali pastinya akan menjadi satu penanda aras dalam pertembungan Pakatan Harapan vs Perikatan Nasional.... dan ianya akan jadi satu pertempuran yang sengit... Siapakan yang akan diundi oleh para pengundi pada PRU15 nih...

Jadi ... kita nantikan pada Jumaat nih pengumuman senarai calon Pakatan Harapan di Selangor.



1 comment:

  1. Azmin lawan kroni haha. Boleh ratah popcorn. Kalau pak sheikh mungkin jadi piem nak tengok jugak mana hala tuju inspektor roduwan (pangkat masa 1998) dan musa hassan yg petah berkata2 di mahkamah.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1