Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 October 2022

Betapa Hipokritnya PAS

Bhai/DeeDee semua...

Sebelum dan Sesudah #PAS berada dalam Kerajaan Malaysia.

#Hipokrit




3 comments:

  1. Tebuan ngaku kata lebah tangmana pun bisa.

    ReplyDelete
  2. Pas BENAR2 menunggang agama demi undi melayu (kepentingan politik semata2, jawatan dan gaji lumayan serta mercedes/vellfire dan semua ganjaran keduniaan) . Cif lobai Pas ke hulu ke hilir maki sana sini bahawa Islam terancam di negara ini. Jika bosnia atau uighir memekik mengata Islam mrk terancam boleh juga kita terima. Tetapi malaysia dengan majoriti besar penduduknya beragama islam, Raja2 nya Islam, ketua tentera dan polisnya juga Islam, dan Islam masih juga terancam, lebih baik Pas menyorok dalam hutan saja. Dan skrg dalam isu uighir ini nampak sangat kemunafikan Pas. Harap melayu sedar dan jangan undi Pas lagi kerana itu yang mereka mahu sebenarnya.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1