Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 December 2010

Bila Kerajaan Mula Meminta Sedekah

Aper nak jadi la... hahaha... memang lawak.... aper nak jadi la Kerajaan Malaysia pimpinan Najib Razak nih... hahahaha... sampai tak tau mana nak cekau duit..... nampak sangat la tak pandai mentadbir ekonomi dan kewangan negara.... hahaha.... Nih kat bawah nih lu boleh baca artikel bila kerajaan mula meminta sedekah.... hahahaha

Bila Kerajaan Mula Meminta Sedekah

Hahaha....

Kantoi la lepas nih.... takder duit jer.. kuarkan kertas kosong... tandatangan sana sini... value pon tarak... pastue kestas tue dijualkan pada rakyat.. berduyun-duyun rakyat cari dan beli kertas kosong yang bernama bon nih...

Sebab aper.. sebab Kerajaan janjikan bahawa satu hari nanti kertas kosong (bon) tue boleh ditunaikan kepada duit.... sedangkan yang sebetulnya... kertas kosong (bon) tue takder nilai samer sekali... kalu la takder sorang pon nak beli kertas kosong (bon) tue... makanyer mana ader nilai itu kertas....

Kalu rakyat tak nak beli... Kerajaan akan suruh GLC macam Permodalan Nasional Berhad, KWSP, KWAP, LTAT dan Tabung Haji yang beli.. gunakan duit dan dana yang diorang ader... last-last yang mampus kiter.... ASB ntah kemana... duit RM (bukan Rosmah Mansor aaa) sudah makin kurang value dier...

Habis satu negara diperah oleh Kerajaan Malaysia demi untuk mengadakan duit melalui kertas kosong yang dinamakan sebagai bon ... itu maknanya .. Kerajaan Malaysia nih dah takder duit.... hahaha... bila kerajaan mula meminta sedekah dengan rakyatnya... hahahaha

Akhir kata.... ayat maki gua kepada pimpinan yang jaga kewangan negara Malaysia nih..... "Lanchau Laa"

1 comment:

  1. Para pengampu/penjilat umno@apco makin kuat fitnah PR makin serlah kedajalan pemimpin2 depa ! Lagi kuat depa busukkan peminpin Islam lagi tersembur segala kebejatan pemimpin2 depa !
    Kahkahkah syabas 1Malaysia yg punya pemimpin ternama dalam berbagai rekod taik ...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1