Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 April 2010

AS Minta Nasihat Malaysia

Pergh... AS minta nasihat Malaysia tue... nasihat yang macam mana yer... hahaha... mungkin nasihat macamana nak meraba buntut pompuan tapi tak kena tindakan mahkamah kot... hahaha.... yer la... Duta Malaysia ke AS tue bukan ker mamat yang suka raba buntut.. hahaha...

Kat Amerika Syarikat, kalu meraba buntut.. sure kena tindakan atas kesalahan gangguan seksual... hahaha.. tapi kalu kat Malaysia... sesiapa yang meraba buntut tue.. kalu dier orang UMNO/BN.. sure tak akan kena tindakan apa-apa punya... paling hebat tindakan yang kena cuma... hahaha... tindakan buang negara jer... tapi bukan buang negara semacam tau... jadi Duta tue bhai... jadi Duta yang dibayar gaji dan elaun besar guna duit rakyat tue... hahahaha

Memang layak la Amerika Syarikat (AS) minta nasihat Malaysia... memang patut pon.. sebab kat Malaysia jer yang boleh raba buntut tak kena apa-apa pon... hahaha... mana ader satu negara dalam dunia nih yang ader macam Malaysia... Menteri yang jaga kebajikan wanita pon tak komen dan meradang pasai isu raba-raba buntut nih... hahaha... mungkin dier gak teringin ader orang raba buntut dier kot... hahaha...

Lu nak marah ker bhai... tak payah la nak marah gua... budak pompuan yang kena raba buntut tue dah siap buat laporan polis lagie... tapi kes nih dah setel dilepaskan oleh polis... hahaha.... kenapa aaa.... cover baik punya...

Kat Malaysia nih... bukan setakat raba buntut... rogol budak bawak umur pon boleh... kalu nenek budak tue buat laporan.. dan ader Ahli Parlimen Pembangkang yang kasi kecoh suruh siasat... Ahli Parlimen tue plak yang kena masuk jel... bukan yang merogol tue... hahaha... Malaysia boleh la bhai... hahahaha...

Kat Malaysia nih... kalu lu nak buat jenayah... ajaran sesat ker.. aper-aper ker... pastikan lu ahli UMNO/BN .... sure boleh lepas punya... lu tengok Ayah Pin... sampai sekarang PDRM tak dapat tahan dan tangkap dier.... pergh... lepas bebas dier kuar masuk Malaysia.. jumpa anak-anak, bini dan pengikut dier... hahaha..

Ingal lagie tak korang dengan Nabi Petrus yang kat Sabah tue... pasai aper dier kena tangkap... pasai dier tak sokong BN... hahaha... sebab itu la... Samer gak ngan Ashaari Al Arqam.... kena tahan pasai dier tak sokong UMNO/BN.... cuba kalu dier sokong macam nak giler... sure terlepas punya.... hahaha..

Apa-apa pun.. gua rasa la AS memang patut minta nasihat Malaysia... tambah lagi kalu bab isu demokrasi... isu undang-undang .. isu alam sekitar dan macam-macam lagie... hahaha... sebab Malaysia nie memang juara bab ini... hahahahahaha... lawak la... macam siot jer gua tengok gambar Duta (RABA-RABA BUNTUT @ RRB) Malaysia ke Amerika Syarikat tue kat dalam Utusan Online... hahahaha ... isu aper aaa... isu berkaitan Islam tue... hahaha.... Duta RRB yang sebok promote isu Islam tue... err.. raba-raba buntut apa hukumnya dalam Islam aaaa...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1