Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 January 2018

Belajarlah Dari PAS

Bhai/DeeDee semua...

Ingat.... Lebai dah bagitau... Belajarlah dari PAS .... PAS dah ader banyak pengalaman dalam pilihanraya melawan UMNO/BN sejak lebih 60 tahun.... Lu orang semua parti picisan... Tak macam PAS yang sudah abang besar....

Hahahaha.... Belajarlah dari PAS.... Tengok macam mana PAS handle semua ni.... Tengok macam mana PAS berpolitik sejahtera dan matang...



Hahahaha...

Tengok macam mana PAS tak pernah menang pon walau sekali atas kapasiti dan kekuatan sendiri... Selama 60 tahun ni PAS tak pernah menang dengan hanya undi dari ahli dan penyokong PAS... Tengok macam mana PAS yang perasan orang Melayu Islam mesti akan sokong diorang... Tapi di Terengganu yang majoriti Melayu Islam pun PAS cuma mampu menang sepenggal.... Menang pun atas sebab gerakan anti UMNO/BN dari orang lain...

Hahaha.....

Nak harap PAS menang dengan usaha sendiri... Mimpi la wei..... Mimpi sampai Badak Air boleh terbang.... Hahahaha ..... Apa lah yang lebai Idris Ahmad ni tau,.. Baca analisis statistik pon kelaut.... hahahaha

4 comments:

  1. Berikut adalah fakta tentang pencapaian Pas dalam sejarah pilihanraya Malaysia sejak 1959 sehingga 2013.
    Pilihanraya 1959 (13 kerusi) - bersendirian.
    Pilihanraya 1964 (9 kerusi) - bersendirian.
    Pilihanraya 1969 (12 kerusi) - bersendirian.
    Pilihanraya 1974 (14 kerusi) - bergabung dengan UMNO dalam BN.
    Pilihanraya 1978 (5 kerusi) - bersendirian.
    Pilihanraya 1982 (5 kerusi) - bersendirian.
    Pilihanraya 1986 (1 kerusi) - bersendirian.
    Pilihanraya 1990 (7 kerusi) -bergabung dengan Semangat 46.
    Pilihanraya 1995 (7 kerusi) - bergabung dengan Semangat 46.
    Pilihanraya 1999 (27 kerusi) - bergabung dalam Barisan Alternatif (Pas,PKR dan DAP).
    Pilihanraya 2004 (7 kerusi) - bergabung dalam Barisan Alternatif (Pas dan PKR).
    Pilihanraya 2008 (23 kerusi) - bergabung dalam Pakatan Rakyat (Pas,PKR, DAP).
    Pilihanraya 2013 (21 kerusi) - bergabung dalam Pakatan Rakyat (Pas,PKR, DAP).
    Yang PRU 14 ini Allah saja yang tahu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chip Lobai sudah dapat wahyu...Pas bakal menjadi king mangkok ayun

      Delete
  2. PRU 14 Semua deposit pilihanraya lebuh..

    ReplyDelete
  3. Lebai2 jual agama mana lah laku sangat! Duk asyik nak ngapirkan orang kerana modal sendiri tak hebat mana pun!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1