Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 January 2018

Lu Orang Jangan Marah ...

Bhai/DeeDee semua ...

Sori aaa lama tak update blog... Bukan dah tinggal semua benda... Gua masih ingat semua... Selalu gak terkenang-kenang walaupun dalam hati.... nak call orang tak kasik... nak mesej orang tak bagi....  Hahaha .... Bertabahlah....

Nih sebenarnya gua nak cerita something... lu orang jangan marah aaaa....

Gua nak rangkumkan semua cerita...


  1. Pigi mampuih la HARAPAN nak lantik siapa pun... Mahathir Mohamed pun lantak pi la.... sebab memang la UMNO/BN tengah tenat ni... tapi setenat-tenat UMNO/BN.... depa masih lagi akan dapat mengekalkan kerusi Parlimen dengan majoriti mudah..
  2. Pigi mampuih la nak susun dan bidak-bidak kerusi Parlimen sesama HARAPAN.... ader yang sikit dapat... ader yang banyak dapat.... tapi selagi mana sorang calon akan bertanding Parlimen dan DUN serentak... maka calon TAMAK ni eloklah dibiarkan tak dapat undi.... ngarut ja... satu tempat payah nak handle... lagi ader hati mau dua tempat
  3. Pigi mampuih la PAS nak susun 80 kerusi ka... 222 kerusi ka.... 800 kerusi ka..... tapi kalu setakat nak jadi "PASu bunga" kat dewan Parlimen tu.... baik lah tak payah dapat undi langsung... lagi bagoosh
  4. Pigi mampuih la GERAKAN nak amik alih Pulau Pinang dari DAP.... Melayu UMNO ka... Melayu PAS ka.... Melayu HARAPAN ka... tak payah dok sembang la..... selama hari ni walaupun ramai orang Melayu dalam DUN Pulau Pinang..... tapi tetap gak amik Cina GERAKAN jadi Ketua Menteri..... bodoh apa....  kerusi minoriti boleh jadi KM.... bongok..
  5. Pi mampuih la orang SABAH atau SARAWAK..... selagi mana bodoh tak reti nak push untuk jawatan Timbalan Perdana Menteri Malaysia mesti datang dari SABAH atau SARAWAK .... baik tak payah meroyan bising dianak-tirikan oleh Kerajaan Malaysia..... sebab lu orang bodoh .... dah 60 tahun bodoh tak reti nak mintak kerusi Timbalan Perdana Menteri Malaysia.... padan muka lu orang la still mundur infrastruktur kat SABAH dan SARAWAK
  6. Pi mampuih la sama Parti Sosialis Rakyat Malaysia (PSM) pon satu bangang..... tak payah la deal ngan HARAPAN... buang masa jer.... Tumpukan jer kerjabuat yang selama hari ni lu orang buat kat kawasan lu orang..... Sure lu orang boleh menang punya
  7. Pi mampuih la semua Parti Pembangkang.... selagi mana masing-masing dok keluar statement bangang ikut kepala sendiri...  selagi itulah lu orang takkan menang Malaysia ni.... Hahaha.... Bodoh nak mampuih... dah banyak kali bagitau.... jangan semua orang jadi bodoh bila disua mikrofon...... semua nak keluar statement... last-last huru hara ..... hancusss
Lu orang jangan marah bila gua kata.... BN tetap akan menang majoriti mudah pada PRU 14 ni.....  Hahahaha.... semua dah ader dalam perancangan... semua dah ader dalam planning... semua dah tersusun dengan baik dan jayanya....

Padan la muka lu orang..... Hahahaha

DEDAK... Mana DEDAK????

7 comments:

  1. Idop lagi miker ghopernye ye, teman pikiyokan udah tumpo. Atte idak ke miker nak nyokong PAS parti suci tu??? Demer ade teket ke seghoge weh!!!

    ReplyDelete
  2. Bhai, menarik...

    sambil menarik bungkusan pop-corn :)

    ReplyDelete
  3. Pi mampuihlah semuanya, kalau masuk politik nak membuncitkan perut. Nanti kat kubur perut tu pecah terbarai. Kahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...bukan nanti kat kuboq, di doniapun dah tebarai. Apa `se' nya badan. Sendri telan, sendri tanggong la.

      Delete
  4. SEMUA POLITIK POYO, POLITIK SELAK KAIN.

    ReplyDelete
  5. Bhai....kalo dah pikiaq cam tu ....tak payah buat apa apa lah bhai...gi tido ke gi mampus lagi lagi baik bhai....

    ReplyDelete
  6. Buat parti baru la satu lagi. Pergi mampuih

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1