Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 September 2018

Kejinya Taktik Anwar Ibrahim

Bhai/DeeDee semua...

Taktik untuk kosongkan kerusi Parlimen untuk beri laluan kepada Anwar Ibrahim pada gua memang keji....

Keji jika ianya di"paksa"kan keatas orang lain... walhal ader kerusi yang milik anak dan isteri Anwar Ibrahim tidak pula mahu dikosongkan...

Bagi Ahli Parlimen yang kosongkan kerusi itu... tindakan mereka tidak berhemah... dan lain kali sila jangan undi mereka ini.... Kalu betul Anwar Ibrahim mahu menjadi wakil rakyat di Parlimen.... sila suruh Wan Azizah atau Nurul Izzah lepaskan kerusi mereka...

Kalu Wan Azizah atau Nurul Izzah lepaskan kerusi kepada Anwar Ibrahim... itu tampak lebih bermaruah.... Jika tidak... Anwar Ibrahim akan dilihat gila kuasa dan sewajarnya tidak layak untuk diangkat menjadi Perdana Menteri Malaysia...

Cukuplah dulu buat perangai macam ni....

Orang gila kuasa dan tamak ni kita patut humbankan jer campak jauh-jauh..... jangan ingat kerana kita ini sokong Pakatan Harapan... maka kita akan sokong semua kerja bangsat dan bangang macam ni....

Kalu orang PKR nak bodoh dan bangang... biarkan mereka bodoh dan bangang..... jangan sabitkan dengan keseluruhan rakyat Malaysia yang pro PH....

Bangsat betul lar...

16 comments:

  1. Mmg perancangan seperti yg admin harapkan

    ReplyDelete
  2. C++,ini semua masterplan Rafizi, yang kite tak faham nape Anwar boleh ikut semua rancangan Mat Songel nii..pada hemat kawan, Rafizi ade cita2 besar, pertama pikat Anwar yg di harap jd PM 8, kedua Rafizi harap menang jwt timb.presiden PKR, ini maknanya Rafizi dah dekat dgn jwt PM, Anwar dah tua..PKR kerusi terbanyak diParlimen,Rafizi sedang menuju utk menjadi PM ke 9..Rafizi Raja Catur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knp? Rafizi tak layak ka jd pm?Adakah dia korup? Lu jgn ikut emosi semata2

      Delete
  3. Aku setuju...pasal pe anak bini x di korbankan?...dah kena game dek madey ngan azmin le tu...kahkahkah..wan azizah kena step down utk laki dia bkn org lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan ambik kerusi Izzah, sian dia, itu je income sbg MP..ingatlah Izzah ada anak2 utk dibesarkan. .

      Delete
    2. Aku rasa paling sesuai ialah kerusi siisteri, wawi. Sampai masa utk kak wan berehat. Dah lama dia tanggung beban, the reluctant politician!

      Delete
  4. izah akan keluar kot...

    ReplyDelete
  5. Kontradik bro. Lu juga cakap sesiapa yang lepas jawatan kita jangan undi lagi. Lepas itu lu minta anak bini DSAI letak jawatan lagi parak. Udah satu PRU tak boleh jadi calon naik tak bagi undi lagi. Ada dendam lama ker?

    ReplyDelete
  6. Lu cover Pas dan Umno je bro. Kes PKR anak beranak dia pandai mak pak dia buat. Kad ahli pun lu tak potong lagi kan? Hahahahaha..

    ReplyDelete
  7. Ramai sangat dengki dengan Anuar???

    ReplyDelete
  8. tengok adegan matde anawr tak abeh lagi
    kes liwat 2 pie kata dilantek oleh najib ikut arahan matde
    kalau betoi memang dendam sungguh matde kat anwar
    matde boleh merupa macam macam
    awas matde memang satu ancaman
    selagi duk hidup

    ReplyDelete
  9. Langkah Rafizi sgt strategik. Teruskan Semoga Allah makbul doa semua yg memahami kenapa wajib tukar Timbalan Presiden yg kurang BIJAK.

    ReplyDelete
  10. Wan Azizah tidak boleh mengosongkan kerusi, kerana ia akan menyebabkan kekosongan jawatan TPM sehingga selepas PRK. Keputusan PRK itu pula belum tentu Anwar menang dan jika Anwar kalah, PM terpaksa pula melantik TPM yang baru. Nanti kedua-duanya melepas, terlepas jawatan TPM dan terlepas kedudukan sebagai AP. Jika Nurul Izzah yang mengosongkan kerusi pula dan Anwar menang PRK, bagaimana pula dengan Wan Azizah yang kemugkinan besar akan mengosongkan kerusinya sebaik sahaja Anwar menjadi AP? Sebenarnya masalah ini ada kekusutannya. Jika semasa PRU14 hari itu Anwar boleh bertanding, pastinya Wan Azizah tidak masuk bertanding.
    Jika Anwar menunggu berlakunya kekosongan kerusi disebabkan faktor alami, bagaimana pula jika sesuatu luar jangka terjadi kepada PM semasa? Nampak tak, ada kekusutan dalam menangani masalah itu. Marilah kita bersangka baik dengan perancangan mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah kusut dah ke??? lega najib turun pun tak hilang2 lagi... kire set off la tu...

      Delete
  11. kun fayaa kun..
    andai tertulis di luh mahfuz, AI tak tersurat utk jd PM. all become wasted effort!

    he missed the 1st round, who knows the 2nd chance is not meant to be his...


    iskh... iskh.., iskh...

    ReplyDelete
  12. Nak suruh wife lepaskan kompom ilang TPM.
    Nak suruh anak lepaskan anak masih muda, jauh lagi perjalanan politiknya.

    Amik pandan, nanti pizi terpaksa pergi pauh.

    Telan mati bapak, ludah mati mak. PD pun silap2........

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja