Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 September 2018

Kipas Lipas Sudah Mula Panas

Bhai/DeeDee semua....

Hahaha.... Kipas Lipas sudah mula panas... Terbakor.... siap kata apa masalahnya.... Hahaha.... Dipilih oleh rakyat konon.... Hahahaha.... Oh lupa ... Bila nak angkat Nurul Nuha sebagai Senator.... Baru la cukup korum.... Tak nepotisma la sangat... Punggah....

Hampeh lar... 

So kita dah boleh tengok perangai sebenar... tak lama bhai... Akan terserlah satu-satu perangai..... Gopoh... Gelojoh... Gila kuasa... Tamak haloba... Dan macam-macam lagi.... Hahaha.... Layan la Drama ni nanti... Sediakan pop corn dan air kola..... Hahaha.... Jangan riso... Layan megi sambil tengok drama pon best gak....

Aper pon.... Buatlah perancangan... Allah Taala pun buat perancangan... Dan perancangan Allah Taala itu lebih terbaek.....




6 comments:

  1. Bhai
    Patutlah Agensi di M'sia lemah sebab orang macam lu Bhai...kurang cerdik tapi ingat diri tu pandai...
    Bhai gi balik Agensi buat kopi bhai... tu jer yg lu layak bhai...
    Get lost.. We have enough of your type...

    ReplyDelete
  2. rakyat jugak bangau pileh depa buat apa
    yang duk bagi kuasa kat penyangak politik ni sapa
    tak kira amanopaktanpas
    bukan rakyat kahhhh
    bangau o bangau

    ReplyDelete
  3. Lu kena salahkan Rakyat Malaysia bro sebab memilih ahli keluarga DS Anwar Ibrahim sebagai wakil mereka. Kalau lu salahkan Ahli Parlimen yang menang PRU atau PRK makna lu tak hormat demokrasi. Nanti geng anti sailang bagi label komunis haluan kiri ala Korea Utara. Hahahaha.

    ReplyDelete
  4. dulu masa di penjara bertahun2 sibuk sokong dia kata dia mangsa kezaliman.sekarang bila dia dah keluar nak bertanding sibuk kata dia gelojoh la tamak kuasa la .
    pokoknya apa yang lu mau sebenarnya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah..ah aku pun tak faham. Satu peringatan - hati2 geng PKR yg tak sehaluan mungkin cuba sabotaj dsai di PD

      Delete
  5. Bhai lu ni mcm ada masalah dgn dsai jer. Semua tak betul. Mcm lu sorang je yg betul. Cite byk lu g bertanding pru 15 la nanti. Sembang kencang

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja