Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 December 2018

Mat Budu

Bhai/DeeDee semua...

Dulu ader sorang Mat Budu suka Ayam Penyet...

La ni...

Sorang lagi Mat Budu suka Ayam Liar ....

Hahahaha.... Syabuuuu ... habba habba ... spesis suka ayam betul lar....

**** biasa spesis mat-mat budu memang terkenal suka layan baju bundle... baju sekenhen.... hahaha

4 comments:


  1. Kamu sindir siapa ni ?

    Takkan tok heng, nik amar atau nik abduh.

    ReplyDelete
  2. Tak faham la budu ayam penyet?
    Budu ayam liar?
    apa kaitan budu dgn ayam?

    Kah kah kah kah kah kah..

    Aku gelak pasal mcm fhm tp terpaksa buat tak fhm..
    Nanti aku nak cari la budu cap ayam penyet n liar neh.. Hihihhi..

    Ctt telah jatuhkan bom beringkai.. Toing toing toing..

    ReplyDelete
  3. Kuang ajaq....hoi! Duduk kau, jangan lari! Kahkahkah

    ReplyDelete
  4. hahhaha, x takut kena tulah ke.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja