Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 December 2018

Parti Penyamun?

Bhai/DeeDee semua...

Sebelum PRU14 : UMNO adalah Parti Penyamun kata PH
Selepas PRU14 : PH mengalu-alukan tangan atas kemasukan ahli UMNO ke PH

Adoilah... macam mana lah orang nak respek PH... yang bukak tangan tu BERSATU, PKR, AMANAH... Nasib baik DAP tak sebangang tu nak terima najis dan sampah serta penyamun...

Bangang tak abis-abis depa semua ni... Dah tau penipu dok layan lagi penipu tu... Siap puji dan puja lah pulak penyamun-penyamun tu... Malah suspek perogolan macam Rahim Thamby Chik pon boleb terima ... adoilah... cukuplah bekas Menteri Perogol Amah yang masuk... takkan lah perogol pedofilia pon nak amik sama... adoilah....

Bangang bertingkek-tingkek... Omega oh Omega.... pon sama bangang...

3 comments:

  1. dulu takut bai.. dulu bersatu dah cuba ajak.. tp disekat, diugut, dipelekehkan, didedah, termakan dedak, tesalah amik dedak, macam2 lah alasan... semua bukan baik pun, yg kat penang pun smacam je, jahatny... lg penyamun sepet2 nie...

    so skang dah ade peluang, penyamun ketua botak dah kena terajang, yg bwh nie harap maklum la... tak seronok la melayu beterabur... masuk semua dalam Bersatu cepat, tinggalkan nostalgia kejap, utk perkasa balik org melayu...
    bekas lama dah rosak, kita beli baru...
    baju lama rosak, kita beli baju baru...
    sistem lama rosak, kita tukar sistem baru...
    melayu lama rosak, kita sama2 tukar perangai...
    umno rosak... dah ada bersatu tpt melayu berpaut yg baru... apa lg tuan...
    kasi coci la tuan, skil pemerentahan diperlukan...
    kite klu diberi buat ucapan depan PTD, geletor bang...

    ReplyDelete
  2. amno bersatu sama saja baunya
    matde nak goreng masalode 2
    pkr tak yakin ngan perjuangan sanggup besekongkoi ngan pembelit
    bila dah menang matde n penjilatnya pung mula nak khianat
    matnuar bengang

    ReplyDelete
  3. Di satu pihak melayu penyamun. Gerombolan penyamun main sapu selagi boleh,didorong nafsu serakah.
    Di satu pihak pula melayu perasan dia lebih suci drp org lain. (org putih panggil 'holier than thou'). Kerja dia nak menghukum sokmo. Mesti ikut cakap kepala lebai. Dia sentiasa betul
    Untuk menguasai politik melayu kena ambil hati golongan2 haprak tersebut. Munafik2 spt ini menjadi king maker politik melayu.
    Golongan melayu mcm ni sdg bertarung bermati2an demi survival msg2
    Masih ada harapan ka politik melayu?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja