Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 December 2018

Relakslah Liew Chin Tong

Bhai/DeeDee semua...

Hahahaha... Tak semua benda perlu lalu Kabinet... Terutamanya kalu melibatkan Ops Hitam ... Hahaha.. Ader sesetengah jer Ops yang dapat lampu hijau dari Kabinet... Itupun Ops asas-asas jer macam Ops Daulat di Lahad Datu tu.... Hahahah... Walhalnya disebalik Ops Daulat tu ader 3 Ops lain yang berjalan serentak ... Yang takder dapat pon kelulusan kabinet... Siap menyusup masuk dua negara lain lagi masa tue... Beroperasi sampai ke lubuk... Hahaha



Jadinya... Relakslah Liew Chin Tong ooi... Biasa la ader benda yang Kabinet tak perlu tahu... Sama macam Ops Yaman 1 dan 2... Kabinet hanya perlu tahu yang asas jer.. Soal keterlibatan negara kita dibelakang tabir dalam banyak konflik di merata dunia tu perkara biasa...

Gua tak kata gua sokong semua tindakan ni... Tapi seperti biasalah.. Ada rasional tertentu atas duduk perkara ni... Tak semua nampak senang dan aman ja... Ader banyak yang bertugas mengawal senang dan aman tu... Tak gitue... Aper pon.. Gua respek dengan beberapa puluh cabang keselamatan negara yang beroperasi sama ada didalam ataupun diluar negara... Disebabkan diorang ... Lu orang boleh rasa aman sentosa di Malaysia ni...

Jadi... Walau di negara mana pon lu orang berada... Anggota keselamatan kita sentiasa ada tak jauh dari lu orang.... Hahahaha.... So jangan susah hati aaaa.....

Pernah sekali tu gua nampak kengkawan Jabatan E yang beropasi di Eropah Timur ... Mula-mula pelik pon ader... Lepas buat soal selidik sikit... Baru gua tau kenapa sampai kesana mereka... hahahaha

2 comments:

  1. Maka hendaklah mereka menyembah Tuhan Pemilik rumah ini
    Yang telah memberi makanan kepada mereka untuk menghilangkan lapar dan mengamankan mereka dari ketakutan.

    itu sebab musabab saja
    rasa aman hakikatnya dari Allah
    jangan lupa cepat sangat akan setiap sesuatu terjadi denagn izin Nya
    jangan letak Allah dibelaknag dalam setiap urusan orang yang beriman

    s5 negara lain pung ada dalam negara kita jugak
    tah tah belambak
    ynag terbaru yang bunuh imam palestin
    relek aja keluar dari tm
    jadi jangan cepat rasa gah gah

    ReplyDelete
  2. Apesal rajin sgt update story ni. Ada apa2 ka.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja