Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 December 2018

Pemuda AMANAH Bingai Juga?

Bhai/DeeDee semua...

Sori la... Benda kalu bingai dan bangang... Gua tetap akan kata bingai dan bangang... gua takder pilih kasih punya... gua bukan saja tibai musuh.. Tapi kalu geng sendiri pon bodoh bebal... Terpaksa lah gua tibai gak...



Nih apa bangang dan bingainya Pemuda AMANAH ni.... Bodoh ker aper? Macam dah takder orang lain lar dalam Malaysia ni... Suku sakat kaum keluarga ni gak nak kena dianggat jadi pimpinan? Aper ker bangang???

Cadangan Pemuda AMANAH ni membuktikan bahawa dalam Parti AMANAH takder calon yang lebih layak untuk diangkat menggantikan tempat Waytha... Sampai terpaksa bagi cadangan supaya orang PKR yang diangkat.... Kalu gitue baik bubar jer AMANAH ... Semua tutup kedai.. Semua masuk PKR ja... Bodoh la saper yang bagi cadangan ni... Buat malu parti ja...

Patut ahli-ahli AMANAH humban jer orang yang bagi cadangan bangang wal bingai ni... Tangkap, ikat kaki tangan.. Dan campak dier dalam kandang UMNO.... Bodoh semacam Lokman Adam.... lobak betul lar...

7 comments:

  1. Tu Pemuda Amanah Terengganu je yg bingai

    ReplyDelete
  2. Bhai

    Ko pun sama bangang dan bingai

    ReplyDelete
  3. Dia Bukan masaalah Kaum keluarga. Kalau Dia bagus dlm kerja2 dia. TaK kira la Sape pun. Tapi kalau 1 family bangang, bagi keje semua hancur, baru la Kira bangang... Nurul Izah boleh kata diterima rakyat tak Kira melayu Di pematang pauh Dan Dari Kerusi campuran dilembah pantai pru Sebelum ni. Bila diterima rakyat, maknanya Mungkin Dia bagus. Jadi tak Salah diberi tugas tu Dari seorang Yg dikata mencetus rusuhan Kaum. Senang kita nak cakap org lain tak bagus. Sedangkan kita sendiri pun silap2 kelaut... Mcm keje Aku, tgk org turun gear box sorang2, Alah, Kacang putih, Tapi bila bagi keje, 3 hari 3 mlm, Jgn kata Dah masuk clutch baru. Gear box pun tak turun lagi. Nampak Senang, Tapi Belum tentu kita boleh buat. Kata org tua, cakap Senang la.

    ReplyDelete
  4. mana ada ynag semperna kat dunya ni
    tok sah duk herang
    gila kuasa harta pangkat
    dah ada kuasa pung tehegeh hegeh nak urus
    hak bangsa sendiri

    tengok cnga4 rilek aja pecah becahkan melayu
    mana da kawasan parlimen yang ada majoriti malayu
    berani gunakuasa

    ReplyDelete
  5. Apa salahnya? Jgn kebencian kamu terhadap seseorg buat kamu gelap hati dan lupa pengorbanan lampau

    ReplyDelete
  6. orang lain semua bingai dan bangang ! ko? makhluk paling sempurna ke?

    ReplyDelete
  7. Kalo dia bole buat keje apa masalahnya?
    Ko sembang macam bagus2 jer. Ini bkn masalah kroni. Kalau dia kompeten bg jelah dia buat keje.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1