Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 February 2020

Jangan Tak Kipas

Bhai/DeeDee semua...

Gua dah lama tak menulis kat sini.... Bukan sebab apa... dok sibuk ngan macam-macam kerja lagi... huhuhuhu...

So jangan marah aaa...

Apa-apa pun.... gua perati jer Abdul Hadi Awang tengah nak kipas tue... serba tak kena ngan dier... kejap kipas kat sana... kejap kipas kat sini.... tak tau yang mana betul.... Hahaha.... semenjak dua menjak nih gua peratikan macam tak ketahuan punca....

Dier nih ader kena makan ubat apa-apa ker?? Atau ini semua bahana dier punya penangan fill kudha dulu kot?? Tu yang dok meracau tak tentu hala...

Kesian.....

Takpa... apa-apa pun.... Mahathir Mohamed masih lagi memerintah.... Anwar Ibrahim nampaknya macam berat nak jadi PM... Admin Ali pon jauh lagi la....

Hahahaha

1 comment:

  1. SELEPAS KOMITED SERAH KUASA KEPADA ANWAR, MAHATHIR SEPATUTNYA LARANG USAHA KUMPUL SD DAN TOLAK USUL PERCAYA PAS
    Shahbudin Husin15 February 2020

    (ini aku kopi pes setengah ajer dari blog bodin barua Brother Anwar Bin Ibrahim naik muntah klu kopipes smpi abiss... dan dalam kurungan aku jawab lahh.!!)

    gua off stori jap.. sejak bila sprm bole lulus coti sakit..- bossku

    Seiring dengan pengakuan Tun Mahathir Mohamad kepada Anwar Ibrahim dalam pertemuan mereka Khamis lalu bahawa beliau komited berpegang kepada janji peralihan kuasa dan tidak terlibat dengan sebarang komplot mengumpul Akuan Bersumpah atau SD untuk mengekalkannya sehingga habis penggal, sekiranya benar masih sayangkan PH, sekurang-kurangnya dua tindakan di bawah ini harus dilakukannya tanpa bertangguh lagi.

    (Walaweyy..!! bertapa terdesak, cemas, menggelabah tahap cipan macai Brother Anwar Bin Ibrahim kalau pun Majlis Presiden dah bagi kata putuihh Dewan Rakyat yang ondi percaya nnti..!!)

    Pertama, mengeluarkan kenyataan keras meminta diberhentikan serta-merta sebarang usaha mengumpul SD itu, tidak kira sama ada ia dilakukan oleh kelompok dalam Bersatu, UMNO atau sebagainya.

    (Brother bapuk Tua ni mudah lupo betul lah..!! Tahun ini iaitu pada13 February 2020 Brother Anwar Bin Ibrahim ulas Cadangan PAS untuk membawa ‘usul undi percaya’ ke Dewan Rakyat agar Tun Dr Mahathir Mohamad kekal sebagai Perdana Menteri, satu perkara ‘canggung’ yang tidak pernah dibuat mana-mana parti kata Anwar Ibrahim.)

    Jangan mengeluarkan kenyataan PAS dan UMNO serpihan PKR supaya dengan tegas menolak campurtangan Pas/UMNO mahu menyokongnya usul undi percaya ke Parlimen

    (Dolu dolu pada '19 Nov 1997' Brother Anwar Bin Ibrahim bentang 'usul undi percaya' kepada Mahathir nak tunjuk dia sangat taat setia kepada Mahathir. Tapi malangnya tak lama selepas itu dia kena pecat kerana buat jahat kepada Azizan (Bukan Azizah..okey.!
    Dah tua tua pun bodoh...!!)

    KALAU JANJI ATOK DNG BAKAL PM KE 8 DI CAPATI
    OTAI REFORMIS SIAP SEDIA BUKA BAJU GULING2 NANTI
    20 TAUN OTAI SEDIA GULING2 DI JALAN LAGI SKLI
    BIAR TELOR DAH KECUT, DAH LABUH OTAI TETAP GULING GILA BABI..!!

    kikikikokiki..

    Kedua, juga mengeluarkan kenyataan tegas menolak campurtangan Pas mahu menyokongnya sehingga habis penggal melalui usul undi percaya di Parlimen.

    (Lepas ni banyak lah telor telor kecut dan telo labuh dan telo kendur dari otai reformasi [maklum lah dah 20 tahun berlalu mau tak labuh telo menunggu nok jadi PM..kikiki!!].

    Panglima2 guling guling atas jalan raya akan mula buat perangai lama dengan memaki hamun atok dan orang yang tak sehaluan dengan brother ini...jgn haraplah mei 2020 ni jadi nyata... kalau otai maki hamun atok jangan laahh sian atok kitee... nak sakarat ssgt tuuh kesian laa skett kat dia.!! Haahh jangan tak maki, maki truss..!! kami nak tumpang tepuk sambil makan pop corn ajerr kikikiki..!!)

    Tetapi, adalah Tun Mahathir melakukannya..!?

    aku jawab dng pantun lahh yerr..

    APAKAH TUN AKAN TUNAI JANJINYA..!?
    JANJI SI LIDAH BERCABANG FOSIL PURBA
    SAMPAI MATI LA KENA GAME KAT SI RENTA
    TAK APE ADA MASA BROTHER BALAS KAT ANAKCUCU PULA....

    sabau jer laah Brother yerr tak dapat apak nya ko kerjakan anakcucu atok nanti yeerrr ..!! Atok dah nak goll ssgt tuuu.....kami tumpang tepok pun jadi laaahh kikikikiki..!!

    FormulaBalasDendamAnakCucuAtok = Haa Tepok + Pop Corn

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1