Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 February 2020

Satu Soalan Gila

Bhai/DeeDee semua...

Semalam... sekitar pukul 12 malam... ader satu call masuk.... takder nama yang diberikan... dan gua tengok nombor tue macam kenal... cuma yer la... dah ngantuk...

Aper yang ditanyakan oleh penelefon tue aderlah... apa agaknya plan YDP Agong...

Hahaha.... tanya kat gua pasai apa... tanya la direct ngan YDP Agong...  gilos ka..

Tapi takpa.... gua layan jer ... walaupun gua tau telefon gua memang sentiasa di wiretap oleh pihak-pihak tertentu... hahaha.. macam biasa la...

So... ini pandangan gua.... Kalu gua yang jadi YDP Agong.... gua akan buat macam nie...

Gua akan....... mmmmm.... aper yer....

Mmmm.... gua takkan buat satu kesilapan yang sama yang pernah berlaku di Negeri Perak Darul Ridzuan.... Orang politik nak beramuk bergaduh.... lantak kat demer... Gua akan pastikan Institusi Kesultanan dan Raja Melayu kekal dihormati dan kekal non-partisan.

Itu ja....

So ... kalu orang politik semua tak puas hati... gua akan gunakan kuasa gua sebagai YDP Agong untuk membubarkan Parlimen..... Kuasa ini memang termaktub dalam Perlembagaan ... dan ianya tidak boleh dicabar oleh sesiapa pun.

Ader paham ka???

4 comments:

  1. nak bubar ka nak bubur ka tak kisah
    tapi ynag nyata pengkhianat kemaruk kuasa sanggup
    bersekongkol ngan puak pweompak

    lakonan letak jawatan jadi umpan atau tidak tunggu
    beberapa jam lagi
    soheh tidak

    puak ni sanggup buat apa saja
    macam kat perak dulu asal dapat kuasa

    semua gila duit guna kuasa politik

    apa nak hiran telpon pun dirakam
    oleh ejen dunia
    sebab tu telpon n media internet hnaya pakai untuk
    hal biasa biasa saja
    ynag ngok saja suka guna untuk peribadi
    main kat laman rumah orang lebih kurang dah la


    Barang siapa yang berkhianat dalam urusan rampasan perang itu, maka pada hari kiamat ia akan datang membawa apa yang dikhianatkannya itu;

    itu dalam urusan rampasan perang
    tapi dalam lain urusan pun jika buat khianat sama saja balasan
    diakhirat nanti

    ReplyDelete
  2. Bro, jelas, nyata, terang dan bersuluh ydpa lebih geliga dari lu...apa pun alhamdulillah, geng Kartel sudah ke longkang...

    ReplyDelete
  3. Kak Peah rase rope ni komplot tu komplot ni, ekonomi tk pun setel2, minyak kampit jugak yg kita beli, YB dok sedap makan kt hotel, bersidang kat hotel, dating kt hotel & rampasan kuasa pun main kat hotel Sheraton komerr bukan mamak Pelita yea ko hado???
    Aihhh penat haisss ,bubar kn je parlimen
    Undi balik ... pilih la calon idaman kome, nk pilih JKKK ke ketua AIM kawasan ker lantak ka kome ajar sikit bekas YB 2 hampeh nih ...

    ReplyDelete
  4. Kak Peah rase rope ni komplot tu komplot ni, ekonomi tk pun setel2, minyak kampit jugak yg kita beli, YB dok sedap makan kt hotel, bersidang kat hotel, dating kt hotel & rampasan kuasa pun main kat hotel Sheraton komerr bukan mamak Pelita yea ko hado???
    Aihhh penat haisss ,bubar kn je parlimen
    Undi balik ... pilih la calon idaman kome, nk pilih JKKK ke ketua AIM kawasan ker lantak ka kome ajar sikit bekas YB 2 hampeh nih ...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1