Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 December 2011

Cover Baik Punya

Hahaha.... Asan Eli memang sorang pelawak.... dulu masa dier tengah glamer... selalu gak diundang masuk dalam TV .... tapi lepas dier terlibat dengan satu kumpulan agama tue... dier terus tak dapat peluang masuk TV..

Kalu ikutkan hati aaa... Asan Eli memang nak selalu masuk TV masuk Paper.... tapi yer la... dah join kumpulan agama... susah gak...

Dalam pada tue .. geng-geng badut yang dulunyer memang pernah berkawan dengan Asan Eli (si pelawak) tak henti-henti ajak Asan Eli masuk geng depa.... kalu masuk geng depa.. Asan Eli akan dapat income baik punya... dapat dicalonkan jadi ketua dalam geng badut nih.... malah utang Asan Eli ngan Cheti Murugiah pastinyer akan dapat diselesaikan.... sap-sap soi...

Tapi... Asan Eli masih lagi dalam kumpulan agama nih... kalu dier keluar... orang akan kata macam-macam kat dier... Dier taknak orang sumer tau yang dier nih tengah kemaruk bercinta dengan RM (bukan Rosmah Mansor aaa)... Dier taknak orang tau yang dier ader utang dengan Cheti Murugiah...

Tapi kalu dier tak kuar dari kumpulan agama nih... macam mana dier nak lepas bercinta dengan RM... macam mana dier nak bayar utang dengan Cheti... mampuih...

Dilepas salah... tak lepas salah... payah nih...

Pusing punya pusing... Asan Eli dapat idea... skarang nih dier tengah gunakan status pelawak dier... harap-harap orang jangan hina kaum pelawak (err... bukan Kaum Melayu aaa) ... untuk memperkukuhkan sentimen status pelawak nih... Asan Eli terpaksa la jadi "JOKER" kat dalam Istana... hahaha

Walaupun dier mungkin tahu bahawa Raja kekadang jer suker kat JOKER.. kekadang tue JOKER kena jadi bahan buli jer...

Aper-aper pon... Asan Eli sedang dalam masalah... pening kapla... mampuih la dier kali nih.. orang-orang dalam kumpulan agama memang dah syak lama dah dengan dier nih...

Terpaksalah Asan Eli menggunakan mesin cetak Tuan Gutenberg ... untuk mempamerkan surah Asan Eli nih... terpaksa la guna nih untuk cover baik punya...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1