Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 December 2015

Berehatlah Disana Wahai Sahabat

Bhai/DeeDee semua...

Sudah sampai ketentuan Allah Taala keatas sahabat ini... InsyaAllah kita pula akan menyusul apabila sampai masanya nanti... Takziah kepada ahli keluarganya...

Moga pengampunan, rahmat dan ehsan Allah Taala sentiasa ada padanya...  Aamim.

Innalillahiwainnailaihiraajiuun.


3 comments:

  1. Lalu Kami berfirman: "Pukullah mayat itu dengan sebahagian anggota sapi betina itu!" Demikianlah Allah menghidupkan kembali orang-orang yang telah mati, dan memperlihatkan padamu tanda-tanda kekuasaan-Nya agar kamu mengerti.

    Dan tidaklah tobat itu diterima Allah dari orang-orang yang mengerjakan kejahatan (yang) hingga apabila datang ajal kepada seseorang di antara mereka, (barulah) ia mengatakan: "Sesungguhnya saya bertobat sekarang" Dan tidak (pula diterima tobat) orang-orang yang mati sedang mereka di dalam kekafiran. Bagi orang-orang itu telah Kami sediakan siksa yang pedih.

    bertaubat segera sebelum dimatikan
    dulu manusia tengok Allah hidupkan ornag mati tapi manusia tetap jugak kafir kepada ayat ayat Allah
    lani terok lagi lah puak yang kapir ni
    nak jatuh dalam golongan kapir bukan susah walau Islam
    awas saudara Islam

    ReplyDelete
  2. Tuan c++.. sori gua off topic.. ada apa2 info tak pasal pengarah perhilitan johor yg kna dakwa tu? Akal logik duk rasa tak kan la seorang level pengarah nk buat bnda bodoh mcm tu..

    ReplyDelete
  3. ikut lojik tak kanlah seorang pm tak leh jawab pasai derma
    bnayak yang ikut lojik tak leh jadi tapi jadi
    sapa lu hai manusia sakalian

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja