Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 December 2015

Bijak Ahmad Maslan Ni

Bhai/DeeDee semua...

Lu orang jangan terkejut... Sebenarnya ramai yang tak tahu bahawa Ahmad Maslan nih seorang yang bijak... Dia cukup bijak dan pandai mencuri peluanh dan perhatian...

Hebatnya dia mengubah sesuatu isu dan mengalihkan sampai semua orang terlupa akan isu besar yang sedang diperkatakan... Semua pasai nak melayan kenyataan "terlampau bijak" Ahmad Maslan tu...

Kerana komen Ahmad Maslan lah orang dah tak sembang pasai penyatuan PAS dan UMNO... Orang dah sampai lupa kerjabuat tahap celaka Hadi Awang tue... Malah banyak isu lain semua telah berjaya dikesampingkan... Semua kerana kebijakan Ahmaf Maslan...

Hebat sungguh lah dia... Orang macam dia lah yang selalu menyelamatkan keadaan... Dan orang macam dia perlu dikekalkan dalam Kabinet Najib Razak...

Ahmad Maslan lah lifeline terbaik bagi Najib Razak.... Hahaha

Cayalah...

2 comments:

  1. well said bro ...hanya org yg berfikiran diluar kotak je dpt tangkap apa yg si celaka2 ni buat ..utk memperbodoh kan kite semua

    ReplyDelete
  2. Salam C++

    Siapa kata kita lupa kerja celaka (tak sebut nama)?

    Dah buka blog Yong?

    Ada yang marah sebab "kerja" Ahmad Maslan dikaitkan dengan pemimpin lain!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja