Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 December 2015

Betapa Celakanya Mereka

Bhai/DeeDee semua...

Lu orang tengok la.. Betapa celakanya mangkuk-mangkuk nih... Benda celaka yang macam nih semua tak berani nak lapor...

Hanya kerana takutkan manusia yang depa dok angkat sembah hari-hari. Wei... Nak jadi kafir ka dok layan sembah manusia nih? Bongok...

Mufti yang ader pon dah ilang telor... Tak berani nak tegur.... Majlis Fatwa dah jadi serupa macam khinzir kenyang... Tido dan tak berani nak tegur...

Khianat terhadap alam.. Khianat twrhadap manusia... Dok giler lagi sembah manusia... Haram jadah betullah... Yang manusia kena sembah nih... Kalu mampus nanti kita tanam dier kat dalam lombong bauksit jer... Biarkan dia rasa...

Celaka punya manusia...  Sumpah 700 keturunan jadi celaka.... Kenapa la lu orang bodoh dan bangang sangat dok angkat sembah pada celaka ni....

Kerja syirik la wei...


4 comments:

  1. terang terang satu kedzoliman telah berlaku
    duit punya pasai buat tak kesah
    itu pun ada lagi penyokong
    simpati apa yang terjadi

    ReplyDelete
  2. Hahaha apa yang kau merepek labu...mereka semua dengar dan taat...tak kiralah yang bergaji atau tidak...penguasa ugama atau penguasa undang undang... tak kira la agensi tu overt or covert sama je..yang penting soru jgn miss...tak mati tak tau dah mati baru tau..yang penting saya tetap menurut perintah...hal kecik je...dunia saja...

    ReplyDelete
  3. inilah negeri yang seorang perdana menteri malaysia yang asal pahang sibuk bagi tahu rakyat malaysia betapa dia mendahului rakyat......bangsat betul...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja