Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 December 2015

Buaya Pun Mati Bila Dengar Gebang Najib Razak

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... Gua tau lu orang sumer dok terpegun dengar sembang deras dan gebang Najib Razak kat PAU ... Hahaha.. Sampai meleleh air liur ternganga.... Hahaha... Lalat boleh masuk la wei... Jangan macam tue....

Kalu dengar sembang deras dan gebang Najib Razak tue... Buaya pon boleh mati lemas... Hahaha

Lawak siot... Cukup la geng lebai dan ostad yang nganga sampai meleleh air liur... Hahaha


2 comments:

  1. aku pas dgr najib berucap...terus aku teringin masuk umno...kahkahakah

    ReplyDelete
  2. sebelum jadi pm pun mamat ni lain macam lagaknya
    y dolla badakwi takut nak pecat mamat ni dari tpm dulu
    pilihan matde katakan
    ada apa apa yang tersembunyi ka

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja