Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 February 2017

Satu Dunia Siasat Mamat Ni ...

Bhai/DeeDee semua...

Betapa pondannya pihak berkuasa di Malaysia... sampaikan mamat sorang ni langsung tak kena soalsiasat atau pun di panggil untuk amik keterangan...FINMA pun siasat jugak...

Huhuhu... Dari Peguam Negara yang bacul nak keluarkan amaran merah kepada INTERPOL sampailah kepada PDRM yang tak berani nak sediakan unit untuk siasat dan tahan mamat ni... BNM pun takder telor nak siasat... hahaha... 

Punyalah cikai tahap dewa jalan duta betullah depa semua ni.. walhal satu dunia cari dan amik tindakan tegas terhadap mamat obese ni... huhu... satu donia bhai dok cuba siasat mamat obese ni.... Malaysia jer dak..

Gua dengar kat Indon dan Pinoy pun depa tengah siasat sama ader mamat obese ni ader onar kat negara depa ker idak... Malaysia jer pondan takmo siasat... betul-betul ah-kua... hahahaha

Huhuhu... Nasib baik Agensi bekas tempat gua kerja dulu bukan layan bidang-bidang financial ni... kalu tidak dah lama mamat ni kena angkut dari lokasi dia nyorok kat Macau tu... hahaha


No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja