Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 February 2017

Sleepers

Bhai/DeeDee semua...

Maaf kerana lambat ulas isu berkaitan dengan kes Korea Utara ni... Bukan aper ... gua bagi chan la kat semua orang lain bercerita dan berimaginasi tentang kerja "clandestine" operatif ni...

Huhuhu...

Sebenarnya... hampir semua negara ader agen dan operatif yang beroperasibdi luar negara mereka... tak kisah la negara aper pun... janji kalu ader kepentingan negara itu di negera lain, pastinya mereka akan menghantar agen dan operatif...

Dan semua negara juga mempunyai "assets" dan "sleepers" yang boleh digerakkan dan dimanfaatkan apabila perlu... jangan terkejut kalu jiran baik sebelah rumah lu orang adalah "assets" dan "sleepers" bagi negara asing...

Itu belum masuk lagi dengan penggunaan "consultant" ataupun "cleaners" yang biasanya dibayar atas kerja yang dibuat mengikut keperluan.. Hahaha... gua pun pernah menggunakan khidmat "consultan" dan "cleaners" ni bagi operasi di beberapa lokasi dulu sewaktu masih "berkhidmat"..

By the way... modus operandi semua "clandestine ops" ni biasanya berubah-ubah... cuma dalam kes ini "consultant" yang digunakan tidak selesaikan tugasan dengan baik... dan depa tak gunakan khidmat "cleaners" dengan sebaiknya... maybe sebab ader operatif yang talam dua muka atau yang kerja agak "sloppy"... biasanya "cleaners" akan uruskan semua bahan bukti termasuklah CCTV sebaik sahaja tugasan disempurnakan... tapi ini depa terlepas pandang... huhu

"Kontraktor Swasta" pun mungkin ada yang tersilap dalam urusan operasi ni... kemungkinan tu ader berasas... Aper pun kita nantikan beberapa episod lagi yang akan mengantoikan beberapa pihak lagi... dan jangan terkezut kalu operasi ini sebenarnya adalah operasi dari pihak US dengan kerjasama Korea Selatan dan Israel...

Itu ja masalahnya... Huhu...

Aper pun ... cara depa execute tugasan tu memang gempak... sebab ditempat awam dan ramai orang.... biasa kita kalu dikawasan macam ni akan gunakan cara sentuhan suntikan atau minuman.. tapi ini guna semburan.. hebat.. syabas lah...

Ader paham ka???

*** teringat masa "ops circle" di Balkan dulu sekitar 1993

3 comments:

  1. sampai sudah ajalnya di sini
    itu hanyalah proses yang Allah izinkan
    usaha manusia buat kerja samada baik atau kotor
    orang yang paham saja tau kerja merisek n menghapus ni
    silap mamat ni selalu duk main kat negara yang ada kedutaan Korea Utara ni tambah mudah buat kerja
    dinegara yang tak ada hubungan diplomatik pun depa senang senang boleh hantar ejen
    tengok kes bunuh di dubai dulu oleh ejen yahudi n amarika lahanat
    walau ada gambar ejen2 dan tahu mana negara depa balik bila kuwait minta negara berkenaan kesan dan tangakp ejen tu depa buat dak saja
    panjang umur lagi 2 pompuan tu kalau tidak depa pun kena bunuh juga untuk hilangkan bukti
    kalau dikatakan ini kerja as israel kores selatan tak ada impak besar pun
    apa lagi kerja manusia atas muka bumi ini
    macam tu sajalah
    ada kuasa tak suka sesorang hantar ejen bunuh
    ini kisah keselamatan kuasa peribadi bukan keselamtan negara
    kerana nafsu itu kisah qabil habil
    kerana kaseh sayang itu kisah Nabi Yusuf

    ReplyDelete
  2. 1993 huh.. nice try bro

    ReplyDelete
  3. Macam cerita Jason Bourne pulak....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja