Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 January 2021

Macam Mana Boleh Lantik Pedofilia

Bhai/DeeDeeSemua

Nampaknya punya lah takder pilihan sampaikan tertuduh @ saspek Pedofilia (yang dilepaskan tanpa dibebaskan) dilantik menganggotai Jawatankuasa Parlimen berkaitan Wanita, Kanak-Kanak Dan Pembangunan Sosial (PSC)...

Teruk betul lah siapa yang mengusulkan dan melantik ini...

Mamat Pedofilia (Shahidan Kassim) nih tak lagi terbukti tidak bersalah.. cuma sekadar mangsa kes tidak mahu meneruskan dan disoal berkaitan kes ini... Mangsa yang trauma ini pastinya terlalu trauma ataupun telah diugut...

Dalam banyak kes diseluruh dunia.... biasanya mangsa Pedofilia akan diugut sama ada oleh ahli keluarga mangsa sendiri (demi untuk menjaga nama baik keluarga) atau diugut oleh saspek kes yang biasanya sama ada dikalangan keluarga mangsa sendiri ataupun orang lain yang mempunyai kuasa atau wang ringgit.

Banyak kes macam nih susah nak diselesaikan... sebab ugutan yang dilakukan terhadap mangsa...


Apa pun... tindakan melantik Shahidan Kassim menganggotai Jawatankuasa Parlimen berkaitan Wanita, Kanak-Kanak Dan Pembangunan Sosial (PSC) adalah sesuatu tindakan yang tidak wajar sama sekali. Bagaimana seorang saspek pedofilia boleh dipilih dan dilantik amatlah tidak bertepatan. Nak kata Shahidan Kassim telah insaf tak diketahui lah pulak.

Ader paham ka?


Muka-muka yang melawan pregoratif Raja Perlis




2 comments:

  1. Banyak kes macam nih susah nak diselesaikan... sebab ugutan yang dilakukan terhadap mangsa..

    kalau betoi ada ugutan apa pulak ynagh susah takkan polis tak bolih
    siasat lagi
    kalau ugutan dibuat olih pelaku n geng

    kat neagra ini dah tak da muka lain pusing pusing muka tu jugak
    sebab tu tak bolih aman dari penjahat
    masa ph dulu pun ada muka penyangak jugak

    keadilan hnaya laungan
    pelaksanaan tajam sebelah
    mrmang haprak

    ReplyDelete
  2. Geng jefrey epstein rupanya. Tp berbaloi ke epstein layan balau ni haha.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1