Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 February 2012

Pemuda UMNO Pahang

Hahahaha..... gua tak tahan betul la hari nih.. Untuk pengetahuan lu orang sumer... hari nih ader Majlis Jamuan Rakyat 1Malaysia dan penyampaian BR1M untuk warga Balok, Pahang Darul Makmur... Muhyiddin Yassin yang datang mari.... siap bawak beberapa kengkawan dier samer...




Tapi itu sumer bukan aper yang gua nak citerkan...

Yang gua nak citerkan kat lu orang sumer aderlah.... gambar yang dibawah nih... yang gua amik tadi.... masa event tue... sporting betul la brother tue.... lu orang tengok jer la gambar kat bawah nih... dan lepas tue kasi skit komen... hahaha

3 comments:

  1. hebat warga emas ni.....dapat RM 500 untok buat gigi baru.Bulan lepas dapat cermin mata. lepas tu........dapat apa pula? yahoo.....untong jdi orang UMNO kat RRM Batu Hitam Beserah......baju hitam tu mungkin baju cucu daa.....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja