Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 February 2012

Belajar Agama Tapi Masih Bangang

Bhai.... gua menyampah betul la... gua cukup menyampah kat orang-orang yang kononnya berilmu tinggi dalam bab agama nih.... tapi... dalam masa yang samer... masih bangang lagie...

Siap berlagak dengan ilmu agama yang depa ader... tapi hidup sendirik pon tarak ikut bab agama nih...

Contoh paling senang nak tengok.... dah tau bahaya fitnah paling senang nak ader kena kalu berkait dengan lain jantina... tapi walaupun ilmu agama tinggi.... masih lagi bangang nak pi setelkan masalah pompuan sorang diri tanpa bantuan rakan-rakan lain terutamanya rakan pompuan....

Takkan benda kecik macam nih pon masih bodoh lagie.... susah la....

Samer gak biler belajar agama tinggi... tapi biler orang nasihat dier bab kepimpinan dier yang chenge dan menguntungkan musuh... dier dok tibai dan maki orang lain... konon orang lain tue ilmu tarak tinggi macam dier... wei... jangan dok berlagak la dengan ilmu tue... ingat jadi ketua besar dalam satu kawasan tue.. dah kira hebat aaaa... tabley orang lain nak nasihat.... bodoh la...

Kalu dapat pemimpin bangang macam nih pon susah gak....

Lagi satu.... ini satu hal pulak... tarak puas hati samer satu orang... habis satu dunia punya orang dier kasi libatkan... call sana sini... kecoh sana sini... gempak sana sini.... lu tarak puas hati samer itu orang... deal la samer itu orang... guna la cara professional.... kan dah ader semua jalan professional.... ini tidak... siap buat ceramah satu Malaysia lagie... wei.... akai jangan letak kat kapla lutut.... ikut aaa saluran yang betul... ikut prosedur la bhai....

Susah kalu jenis belajar tinggi.. tapi masih ikut emosi dan bukannya akal fikiran...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja