Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 November 2014

Bukan Salah Transgender ...

Bhai/DeeDee semua...

Gua jamin artikel nih akan menyebabkan machai PAS melompat dan merasakan diorang ader peluru nak tembak gua... Hahaha... Takper... Takper... Takder hal la...

Okeh... Pada gua sekarang nih... Isu transgender nih bukanlah satu isu terlalu besar....  Isu LGBT nih kocik jo kalu tau kat mana nak pangkas akar dier.... Hahaha... Isu nih sokojap jo boleh setel....

Macam nih.... 

1. Hak privasi dan peribadi terjamin dalam Perlembagaan... Begitu juga beberapa hak sosial... Jadi sebenarnya ini semua salah Sultan dan Raja-Raja Melayu dahulu kala pasai tak semak betul-betul perjanjian masa nak merdeka... Malah tanah tercinta ini dulu pon terjual atas sikap tamak haloba dan gila kuasa Sultan dan Raja-Raja Melayu jugak... Ini fakta sejarah bhai... So ... Kalu la Sultan dan Raja-Raja Melayu tak buat kerja bodoh dan bangang bergaduh dan tamak haloba nakkan kuasa sesama sendiri... Surely undang-undang Islam yang dah ader lama di Tanah Melayu nih akan kekal.... Tapi pasai ader yang bodoh dan bangang tue yang jadi macam sekarang...

2. Kalo la para bangsawan tamak macam Long Jaafar tak bawak masuk orang kafir dari Tiongkok masuk tanah air nih untuk lombong bijih... Mesti la hanya orang Melayu ja yang paling majoriti di Malaysia sekarang nih.... Tapi pasai bangang nak kaya cepat la jadi susahkan kita sekarang nih....

3. Kalo semua orang yang ada di Malaysia aderlah orang Melayu yang beragama Islam lebih 80% ... Mestilah undang-undang hudud, qisas dan ta'azir boleh dijalankan dengan mudah... Dan takder la isu transgender nih...

4. Oh yer... Bab bangsa kalingga masuk Tanah Melayu nih dulu... Pon berasas kepada Sultan dan Raja-Raja Melayu jugak... Diorang la jugak yang terlebih percaya kepada bangsa Kalingga nih sampaikan ader yang dilantik jadi pembesar Negara macam Raja Mandaliar...

5. Yang jual tanah kepada peneroka Eropah dan VOC dulu pon bukan orang lain melainkan para Sultan dan Raja-Raja Melayu gak... Ini fakta sejarah bhai... Orang kampung bukannyer ader tanah banyak melainkan semua tanah katanya aderlah milik Sultan dan Raja-Raja Melayu...

6. Lu ingat para Sultan dan Raja-Raja Melayu nak ker undang-undang hudud, qisas dan ta'azir dijalankan kat Malaysia nih.... Hahahaha... Jangan mimpi la wei...

So .... Kalo la undang-undang hudud, qisas dan ta'azir dapar dijalankan kat Malaysia dimana Al Quran dan Sunnah aderlah pengganti kepada Perlembagaan... Macam mana la transgender nak dapat keputusan yang macam la nih...

So... Lu jangan marah kat Hakim tue... Dier ikut perlembagaan... Dan dalam konteks Malaysia... Perlembagaan itu lagi tinggi dari Al Quran dan Sunnah...

Ader paham ka????

4 comments:

  1. ...


    (( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

    Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!! ??

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<




    Agenda Jahat UMNO - UMNO Mahu Musnahkan Perpaduan PR Untuk Terus BKUASA!


    Generasi lama, generasi muda dan generasi baru perlu berhati2 dgn tektik UMNO sekarang yg menggunakan media mereka..

    Matlamat mereka hanya satu... Mahu kekal berkuasa...

    Oleh itu, mereka perlu memastikan Pakatan Rakyat berpecah agar rakyat sudah tidak percaya kpd Pakatan Rakyat lg.. ( Konon nya lah )

    Jadi di bawah adalah tektik mereka yg dianggap berkesan... ( Konon nya lah )

    1. UMNO akan cuba habis2an agar PAS keluar dr PR... Semua cerita mereka palsu belaka..

    2. UMNO akan menggunakan Anwar habis2an sbg liabiliti PKR... Sebenarnya mereka takut dgn kekuatan Anwar..

    3. UMNO yg sudah hilang pengundi Cina, akan melabel DAP mcm2... Jahat mereka tak sedar, nak kata DAP pulak jahat...


    Jadi, sy mohon sgt, jgn mudah percaya dan tertipu dgn permainan jahat mereka...

    Tolong ye :-)


    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<

    ReplyDelete
  2. dah lama pun tak suka bn tapi apa kan daya masih belum jatuh lagi
    sebelum 1998 lagi lawan terus lawan
    pecah ka tak pecah ka no to bn
    diakhirat nanti jawapla sapa yang sokong pelembgaan lebih tinggi dari Al Quran

    ReplyDelete
  3. setuju dgn pendapat lu c++. itulah kelemahan org2 bangsawan kiter ni. tamak haloba memakan diri.

    ReplyDelete
  4. rocky the great brown dick says: wooaaaa... lu memang terer la CTT; lu pon macam Libang Libu; sama2 terer macam Heckler & Koch; slalu wa gelak baca lu punya posting tapi kali ni wa ala nanges woooo..... manyiak sidey woooo.. wa ada ingat itu SEA Games aa untuk sapa?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja