Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 November 2014

Menipu Dan Terus Menipu

Bhai/DeeDee semua....

Semua pihak dok sembang pasai harga Petrol RON95 yang akan diapungkan harganya ikut harga pasaran... Kononnya pengapungan ikut APM la... MOPS la... Macam-macam cara la.... Macam-macam sembang...

Semua nih aderlah cara haramjadah nak menipu dan terus menipu rakyat Malaysia... Macam siot ja diorang nih... KPDNKK la... Hassan Malek la...  Ahmad Maslan la... Khairy Jamaluddin la.... Hahaha...  Hampeh..

Kalo betul nak apungkan ikut harga pasaran sedunia... Aper kata gua cabar Kerajaan Malaysia benarkan setiap syarikat yang mempunyai rangkaian stesen minyak di Malaysia memilih sendiri harga jualan minyak petrol RON95 di pam dengan Kerajaan Malaysia cuma menetapkan harga siling sahaja...

Kiter tengok syarikat mana yang akan berani jual pada harga jauh lagi murah dari harga di rangkaian stesen minyak Petronas...

Gua berani jamin mesti akan ader syarikat rangkaian stesen minyak yang akan sentiasa berani mengurangkan 1 atau 2 sen harga petrol RON95 berbanding yang dijual oleh Petronas...

Hahaha... Kiter tengok macam apa yang berlaku pada industri telekomunikasi... Mesti DIGI akan cuba memberi yang termurah berbanding MAXIS, CELCOM dan lain-lain...

Kalo ini yang berlaku barulah betul harga Petrol RON95 diapungkan ikut harga pasaran.... Kalo tidak... Nampak sangat la Kerajaan Malaysia menipu dan terus menipu dengan akronim APM dan MOPS.... Malah sembang Khairy Jamaluddin kat FB pon nampaknyer sekadar sembang alumni Harvard yang cuba menipu rakyat Malaysia...

Kalo ader berani... Benarkanlahsemua syarikat  minyak boleh menentukan harga petrol dan diesel mereka sendiri dengan cara hanya mengawall harga siling sahaja....

Ader berani ka???? Hahaha

Jamin ader stesen minyak yang kosong takder orang nak beli minyak la nanti.... Hahaha

3 comments:

  1. ko silap bro...aku gerenti warga umno bermatian-matian beratur beli minyak yg termahal...hahaha

    ReplyDelete
  2. memang sah lama daah haram jadah punya kerja :) ABU !

    ReplyDelete
  3. KJ ? Aku pun dah was2 apa portfolio mamat ni.. Jaga sukan ka.. Jaga buntut hassan malek?.. Siap jadi tukang cakap.. Waleiii .. Lu jaga chong wei dah la weii.. Rimau malaya dengan myanmar pun seri ada hati mau sembang deras pasal minyak... Apungan hotak dia.. Sejarah tak pernah membuktikan ron97 yang di apung tu ..terapung ikut pasaran.. Berbulan minyak turun ..baru minggu lepas maslahau kasi turun 20sen.. Apung pale abah dia... Ingat dia nak bagi minyak turun ikut pasaran ka?.. Tak de punya... Tgk dalam fb punya la penjilat tak pakai otak ..kerja nak jilat jer .. Nak2 followers kj ni... Celaka tui

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja