Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 November 2014

Lorong Haji Taib Kini Bertukar Nama Baru

Kuala Lumpur (26 November 2014):

Sempena pertukaran 8 nama jalan di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur mulai 26 hb November 2014, maka DBKL telah disarankan untuk menukarkan nama Lorong Haji Taib kepada satu nama baru.

Berdasarkan referendum dan petisyen daripada warga Kuala Lumpur, maka satu nama yang paling cocok dan sesuai telah dipilih untuk menggantikan nama Lorong Haji Taib. Nama yang baharu ini amatlah sinonim dengan budaya dan imej kawasan tersebut.

Maka.... dengan ini bermula pada 26hb November 2014, maka Lorong Haji Taib akan ditukarkan dengan nama "Lorong Saiful Bukhari Azlan"

Ini sebagai memperingati dan mengenang jasa-jasa Saiful Bukhari Azlan terhadap negara sejajar dengan saranan yang mahukan 8 nama jalan di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur ditukar namanya bermula 26hb November 2014. Warga Kuala Lumpur semua berharap agar roh Arwah Haji Taib yang namanya dahulu dikaitkan dengan satu lorong hanyir di tengah Kuala Lumpur boleh berasa lega dan bebas.

Semoga dengan termeteri nama baharu Lorong Saiful Bukhari Azlan, maka para transgender, pondan dan bapuk serta pelacur yang berkeliaran di sana akan lebih berasa bangga kerana Kerajaan Malaysia mengiktiraf peranan  dan jasa Saiful Bukhari Azlan kepada negara.

Tahniah kepada Saiful Bukhari Azlan.

(c) 2014 NNN  - Nonama News Network.

Kredit Foto : Mazidul Akmal Sidek


7 comments:

  1. KAH KAH KAH BEST OF THE BEST JALAN DI MALAYSIA:) ABU !

    ReplyDelete
  2. ... kucing tu pun 'niaga' ke?...

    Cobol

    ReplyDelete
  3. mak eh. badan mcm body builder...jeles I... auwww

    ReplyDelete
  4. Bravo Bhai !
    boleh saja boh nama 'Jalan Sinpool'
    amacam? suai ke ?

    kah kah kah

    ReplyDelete
  5. sukanya aku ngan nama mamat simpul tu.

    ReplyDelete
  6. Seyfool tu dh makin popular dh... bangga lah sgt2 dpt nama kt lorong maksiat tu..

    ReplyDelete
  7. sebuah tugu akan didirikan oleh umnu utk saifool.

    satu lot kubur akan dikhaskan utk saifool di makam pahlawan.

    jika selama ini ada yayasan bukhary dibiayai jutawan mokhtar bukhary, tk lama lagi akan ada biasiswa yg bernama yayasan saifool bukhari.

    oksigen hayat umnu bergantung kpd 2 bukhari.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja