Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 October 2010

Ops Susup

Bhai... empat hari bhai... empat hari gua hilang dari dunia siber nih... hahaha... bukan aper.... semua pasai urusan menyiapkan dan memberi arahan langsung kepada unit-unit gua kat dalam organisasi musuh... hehehe...

Mole nih gua dah simpan dari tahun 1990 lagi bhai... jadi setiap kali sebelum pilihanraya.... semua mole nih kena diaktifkan balik... beri tugasan... bagi arahan.... siapkan rangkaian maklumat... dan rangkaian propaganda... hahaha...

Seperti biasa reatreat unit gua nih... mesti kat tempat best.. yang jauh dari mata-mata orang yang ader kena mengena... mesti pergi kat tempat yang takder saper kenal... hahaha... jadi senang la nak kasi brainwash dan sampaikan maklumat... hahaha..

Aper-aper pon semua tugasan untuk "Ops Susup" nih dah selesai... dan semua mole dah diaktifkan balik.... tunggu masa sajer ... hahaha... mengikut perkiraan gua... seliwat-liwatnyer PRU13 adalah pada Julai 2011.... dier takkan tunggu sampai Oktober 2011... kalu dier tunggu Oktober 2011 jugak... memang cara nahas la Najib Razak...

Seawal yang gua pasti.. dier akan buat sekitar April 2011 atau Mei 2011...

Aper-aper pon... kita tengok... gua punya mole dah bersedia... unit dah siap siaga... dan Ops Susup dah berjaya.. kali nih... gua dah berjaya letak lebih 200 anggota dalam semua cabang organisasi politik musuh.... hahahaha....

Semuanya pasai info bhai... info.... hahaha

2 comments:

  1. Bhai Restless...

    Gua Cawangan Khas jer.. hahaha.... aper kelas CIA... agensi kecik... skil macam cikai... hahaha ... Cawangan Khas la lagi hebat... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja