Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 October 2010

Bila Harimau Tiada Gigi Mengaum

Hahahaha... lawak... memang lawak.... Dah abis dah sarkas UMNO buat lawak ... hahaha... tak tahan perut gua tengok... ader macam-macam... tapi yang pasti.. semua berbaur ugutan... ugut pada sapa... saper lagi... hahaha... pada rakyat la...

Kalu rakyat tolak UMNO.. UMNO akan buat "amuk tok nadim" satu Malaysia.... hahaha... sesapa sahaja yang mengambilalih Putrajaya secara demokrasi akan kena amuk oleh UMNO.. yang best tue semua ugutan.... takder plak PDRM nak amik tindakan...

Ugutan tahap bahaya macam nih pon PDRM buat derk jer... cuba kalu ugutan yang sama Pakatan Rakyat buat... rasanyer mau kena angkut semua sekali perwakilan... hahaha...

Wei.. lu tau dak pasai aper biler UMNO buat ugutan nih takder mender yang jadi kat depa... bukan pasai PDRM takut kat depa... tapi... sebenarnya UMNO nih umpama Harimau yang sudah takder gigi... hahaha..

Bila harimau tiada gigi mengaum... mesti lu dan gua akan rasa lawak... apa lah sangat...setakat cakar kuku yang ader tinggal lagi... itu pon kalu kuku tak patah lagi.. kalu dah patah... hahahaha... lagi lah lawak...

Aper-aper pon UMNO pasti akan pastikan ngauman mereka disahut oleh PDRM... jadi walaupun harimau yang mengaum takder gigi... dier akan mintak tolong binatang "dubuk" untuk membantu dier... hahaha... PDRM nih seumpama binatang "dubuk" jer...

Dubuk = Hyena

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja