Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 September 2011

BMW ...

Hahahaha...... BMW bhai... BMW... hehehe... err... gua bukan nak bercerita pasai kereta aaa.... gua nak citer pasai BMW .... BMW nih sebenarnya adalah akronim "Banyak Makan Wang" ..... hahahaha...

Macam mana la gua nak respek Menteri De Facto bagi Agama iaitu si Jamil Khir tue.... rasanyer baru jer dier tue dilantik menjadi menteri... baru betul.... errr... ader sampai 3 tahun dah ker???

Tapi tengok daripada kemampuan kewangan dier... pergh... mengalahkan ahli perniagaan ternama... tersohor... hehehe.... hebat... rumah banglo pon besar..... banyak duit tue... hehehe... err... cuba habaq mai sama gua aper bisnes yang dier buat....

Pergi ke Mekah naik haji dua tiga tahun nih satu keluarga semuanya rembat guna dana Tabung Haji.... err... boleh dapat kuota plak tue... mmmm..... errr... patut pon la duit dier tak surut... err... tahun nih dier nak pergi Mekah lagi ker.... dapat free lagi ker... err... taknak bawak semua anak beranak dier lagie ker....

Itu hari masa kes tuntutan qazaf Anwar Ibrahim bagi kes Saipul Bukhari Azlan tue.... dengar khabar duit kos perundangan tue yang melibatkan Jamil Khir nih ngan pengarah JAWI... err... rembat dari duit zakat yer.... hehehe... biler plak dier nih jadi asnaf nih.... ngaper tak pakai duit dier sendiri... ngapa rembat duit zakat....

Itu belum lagi citer-citer lain yang gua ader dengar gak... mmmmm... tak tau la nak cakap camana... kalu kata tak belajar agama... err... rasanyer dah terlebih belajar tue... tapi... tak tau nak bezakan duit awam dan duit sendiri.. tak tau nak bezakan yang mana halal dan haram.... err.... aper nak jadi la....

Susah kalu ader ahli agama yang suka sangat ngan BMW nih.... suka sangat banyak makan wang.... hancuss.... kopiah kemana... kitab kemana... tak gitue Tuan Zulkifli Nordin (MP Kulim)... hahaha... yang nih pon satu lagi mangkuk... hehehe

2 comments:

  1. siyes beb.
    aku pn terkezut gile tgk rumah die.
    besar gedabak!
    tgk rumah mat said dah ler bape juta beb.
    tgk umah malaun ni dh dpt byg bape juta.
    kaye bebenor.
    jual cicak tokek ke?
    kahkahkahkahkahkah.
    agaknye dpt tokek yg 1.5kg!
    kahkahkahkahkahkah.

    ReplyDelete
  2. Bhai Aduka....

    Lu jangan plak buat terkezut... itu semua dari duit simpanan dier dari masa tadika lagie... campur duit raya dan jugak duit tabungan masa bersunat.... hahaha....

    Itu belum kira duit cekau dapat masa kenduri kahwin dier dulu.... err... masa dier ader PTPTN ker... hahahaha...

    Oh yer... lu jangan terkejut... duit biasiswa maser dier belajar dulu pon abis dier simpan... hehehe..

    Tue yang boleh bikin rumah begini gedabak.... hahahaha... macam haram jer...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja