Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 September 2017

Tersungkur Di Puncak Kuasa

Bhai/DeeDee semua ....

Dalam senario politik yang caca marba di Malaysia ni... nampaknya ramai yang akan buat keputusan yang silap... ramai yang akan buat kesilapan terang dan nyata lagi bersuluh...

Ramai yang ukur kekuatan undi hanya dari hebatnya propaganda dalam Media Sosial... kata-kata mulus dari macai dan walaun tegar... pandangan yang berat sebelah daripada agensi penyelidikan... atau dari penganalisis politik yang melahap dedak...

Tapi ramai yang lupa malah mungkin tak tahu... bahawa pilihanraya di Malaysia sebenarnya telah diketahui keputusannya lebih dari 85%... hanya keputusan yang 15% sahaja yang akan berubah-ubah mengikut senario semasa dan sentimen serta propaganda...

Keputusan dalam pilihanraya umum di Malaysia sebenarnya sudah dapat diketahui dengan tepatnya seawal 6 bulan sebelum ianya dilaksanakan... dan keputusan majoriti akan dapat diketahui sekitar 1 jam sebelum pusat pembuangan undi ditutup...

That's how it being done for more than four decade... Proven tested..

So.... Bye-bye lah 4 negeri.... sebab PRU14 is the most bloodiest election in Malaysian History... the most rigged election.... the most havoc election... the most paid election... 

Hahahaha...

**** maaf ****


1 comment:

  1. Di hari itu orang-orang kafir dan orang-orang yang mendurhakai rasul, ingin supaya mereka disama-ratakan dengan tanah, dan mereka tidak dapat menyembunyikan (dari Allah) sesuatu kejadian pun.

    baru dibangkitkan dari kubur pun dah takut
    didunia nak hidup lama di akhirat minta mati pulak

    tu tak penting sangat tapi sesiapa yang dapat sesuatu habuan didunia denagn cara menipu - makan haram
    di akhirat tanggunglah akibatnya yang sanagt berat
    idup pung bukan lama paling kuat 60 sampai 75 tahun
    selamat menipu dan tertipu ngan bisikan iblis

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja