Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 September 2017

Amanat Hadi, PAS Sudah Sedar

Bhai/DeeDee semua...

Kalo diikutkan gua nak buat gencatan senjata sempena Hari Raya Korban ni... tapi biler terbaca artikel ni... terus gua kensel gencatan senjata...



Hahahaha... jangan mare...

Lawak betul lar bila Adnan Mansor (ntah mana dapat gelaran Tengku nih) yang berketurunan Mamak Tulekek ni sebut yang PAS kini sudah sedar... Hahaha ... baek punya bodek dan pancing... Hahaha

Habislah.... Abdul Hadi Awang mesti lentok punya biler kena puji lebih-lebih ni.... Hahaha... Hilang segala Amanat Hadi... hilang fitnah kafir mengkafir.... kini dah boleh "bersekedudukan" dengan parti yang mengekalkan perlembagaan dan undang-undang penjajah....

Kantoi lah lagi.... hahaha.... padan muka...

2 comments:

  1. Pas dh sedar betapa money is king..

    Pas dh insaf dr perjuangan membela rakyat.

    Hadi perlu tobat nasuha sebb amanat tu.

    Cium tgn kt org umno minta ampun.



    ReplyDelete

  2. Dio kato dah sodar, kono paham boto2 bhai..

    Dah sodar sodap nikmat songlap klepet CURI duit rakyt
    Dah sodar bilo bulih main pitnah mcm pilKOdha tu umpan ne bosar
    Geng2 lobai dah sodar biar pon kono hompap dek RIBUT, duit JUTA2 lg ponting

    Geng2 lobai dah sodar, pakai jubah sorban jd IMAM tunggangTungit2 sgt2 sonang utk menipu walauns dan org2 Melayu kek kampong2 ha ha..

    Lobai2 dah sodar sonang bonar dpt duit CURI puloh2 ratus2 juta klu sdondon dgn umngok

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja