Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 September 2017

Peluang Depan Mata ...

Bhai/DeeDee semua...

Peluang untuk Barisan Nasional dikalahkan pada Pilihanraya ke 14 ni sebenarnya cukup cerah... tambah lagi dengan peluru terkini yang diberikan oleh kebodohan Najib Razak itu sendiri..



Iyer la... Nak melabur bantu infrastruktur di Amerika Syarikat... bodoh ker aper...

Sabah dan Sarawak pon masih lagi pincang prasarana Infrastruktur awam lagi mau ader hati mau bantu infrastruktur di US...

Patut semua pakatan pembangkang boleh guna peluru ni... kempen dan bagi semua pengundi di Sabah dan Sarawak bukak mata... lihat bagaimana Najib Razak menganaktirikan Sabah dan Sarawak....

Beruk di Amerika Syarikat disusukan... anak sendiri di Sabah dan Sarawak mati kelaparan.... bongok punya worang... 

Dan...

Dan lagi bongok lah kalu pembangkang tak gunakan isu ni untuk rampas semua undi BN di Sabah dan Sarawak.. Tapi berdasarkan pengalaman... memang pon para parti pembangkang agak bongok... hahaha... bebal nak mampos... hahahaha... tanya lebai bab ekonomi lagilah kelaut... hahahaha

Hahaha... biler letus cerita kononnya McDonalds mendanai Israel... bukan main meletup terbakar geng Lebai dan macai-macai serta walaun... siap ader yang gegar pintu McD sampai jahanam.... nih Najib Razak siap nak bantu mendanai Amerika Syarikat... yang mana Amerika Syarikat nih la yang memang sah bekap Israel ... aper kata geng lebai??? aper kata macai??? aper kata walaun???

Senyap takder telor.... hahaha

Banzai...

2 comments:

  1. ramai lagi yang tak sedar kediri di boddo boddo kan oleh amono
    amalika itu yahudi la
    itu donal tengok matjib macam kacang ja
    bila bila masa saja boleh telan

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1