Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 September 2017

Fanatik? Hahaha

Bhai/DeeDee semua....

Hahaha... biar gambar berbicara... Satu jari tunjuk kat orang, lagi tiga jari tunjuk kat diri sendiri....



Hahahaha....

Fanatik... sampai sembahyang dua imam, sampai kafir mengkafir, sampai tak halal sembelihan, sampai bercerai laki bini, sampai jadi ekstreme pukul orang pasai tak puas hati....  sebab fanatik kat Amanat Hadi ..... 

Hahaha ....

Sedar-sedar lag wei ..... kalu ikut spec sekarang ni... patut kena SOSMA atau POCA ..... hahahaha

4 comments:

  1. Ada ramai walaun2 dan pentaksub2 PAS yang percaya Hj Hadi ni ulamak yang bertaraf wali sehingga dia dicop sebagai "martabat special" yang tak sama dengan murtabak special. Hujah, dalil dan bukti takda dikemukakan tetapi semua main percaya yang Hadi ni martabat dia tinggi. Satu soalan yang penting kat walaun2 dan pentaksub, martabat Hj Hadi lebih tinggi dari Sheikh Yusof Qardawi ketua ulamak dunia, yang sedang dikepung dan diancam oleh rejim2 yang berkomplot dengan Israel? Tingkah laku dan keperibadian Hj Hadi menggambarkan sifat2 "wali dan ulamak besar" dengan kata2 kesat, fitnah dan putar belit? Logik ka?

    Kebanyakan walaun dan pentaksub PAS itulah "fanatik" sebenarnya. Tanpa bukti dan hanya mendengar propa dan "kisah2 dongeng" tentang Hj Hadi kononnya ada ilmu ghaib dan mendapat perlindungan dari langit, semua ternganga mulut percaya bulat2. Pastu bila Hj hadi buat fitnah, cakap putar belit dan bohong, semua pakat tuduh orang2 yang tak setuju dangan Hj hadi adalah anti-ulamak dan anti Islam, mengikut logik tunggang terbalik "siapa yang tolak Hj hadi bermakna tolak Islam dan tolak ulamak". Tah mana ayat Quran yang ada cakap tak setuju dangan Hj Hadi dan PAS tu sama denga menolak Islam dan Allah, aku pun tak pernah jumpa atau baca.

    Fanatik? Itu adalah perkataan khas dan khusus untuk ahli2 PAS yang jahil tetapi berangan2 bahawa mereka adalah 'ahli syurga" (walaupun jahil kesat) atas sebab sokong buta tuli PAS dan Hj Hadi.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  2. ... bukan saja fanatik, tetapi juga lunatik.

    ReplyDelete
  3. Lidah berbelit macam lilit serban. Dulu menyalak sana menyalak sini abis semua yg taksehaluan dikata kapir munafik. Dulu hentam umno n bn kaw2 ounya. Tiba2 politik natang tak bole kasaq2 dgn umno. Ibaratvanjing yg pakai serban. La ni dah lama tak dengaq cite nik abduh. Hsrap2 dia tersedar perjuangan ATGNA dulu hingga akhir hayat. Jauh sesangat nik abduh ni.

    ReplyDelete
  4. sehingga pentaksub hadi kata"kalau hadi buat silappun dapat pahala"

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja