Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 November 2018

Is The Because

Bhai/DeeDee semua...

Orang politik semua sama.... Kalu tak menipu rakyat ... Tak sah hidup mereka..., huhuhu.... bab kilang Lynas di Gebeng ni... Pening nak bagi jawapan tuntas.... Kalu dulu masa jadi pembangkang bukan main serang dan tembak Lynas ni siap sampai buat demo di Kuantan.... Tapi.... Bila dah menguasai kerajaan... Senyap menikus dan pusing belit bagi cerita...



Gampang kan.... Memang gampang...

Susah sangat ke nak bagi jawapan yang jelas lagi tepat... Straight to the point.... Orang nak tahu Lynas ni selamat atau tidak.... Cuma perlu jawab Selamat atau Tidak ... Itu pon susah ker??? Sampai berbelit-belit bagi ucapan politik dan sembang meleret-leret.... Adoilah...

Sama macam Anwar Ibrahim la masa kena tanya dengan wartawan BFM ... Wartawan tu tanya... "Are you gay or bisexual" .... Itu pon tak boleh nak jawab... Siap bagi ulasan pusing-pusing Is The Because .... Hahaha.... Susah ke nak jawab soalan ni...

Kalau bukan gay ...  Tapi biseksual ... Jawablah ya saya biseksual
Kalau bukan biseksual .. tapi Gay ... Jawablah ya saya gay ....

Takkan itu pon susah sangat.... Adoilah...... Payah betul lar....

Atau cakaplah.... Dua-dua pon saya tidak lakukan.... Kan senang... Tak payah la citer Is The Because.... Hahaha

2 comments:


  1. Sesungguhnya Kami telah mengemukakan amanat kepada langit, bumi dan gunung-gunung, maka semuanya enggan untuk memikul amanat itu dan mereka khawatir akan mengkhianatinya, dan dipikullah amanat itu oleh manusia. Sesungguhnya manusia itu amat zalim dan amat bodoh

    Allah mengetahui apa-apa yang di hadapan mereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikehendaki-Nya

    Is The Because....
    ramai mansuia memang amat dzolim n boddo

    dah tau kita boddo ikutlah suruhan Allah n Rosul
    jangan ikut orang biolll

    bole paham ka

    ReplyDelete
  2. itu realiti kehidupan org politk. Sama je standard dgn ali tinju...kahkahkah...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1