Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 November 2018

Mahathir Mohamed Pecah Lobang

Bhai/DeeDee semua....

Adoyailah Mahathir Mohamed... awat la awal sangat pecah lobang ni.... Kita pon dah lama tau sejak malam keputusan PRU14 tu lagi... Sajer ja kita takmo pecah lobang... Cuma kita ader hint ja pasai "body language" YDP Agong ja masa malam angkat sumpah tue...

Huhuhu.... Mahathir.... Lu kasik spoil la agenda ni.... Adoilah.... Kesian la kat mat dan minah songel.... Huhuhu...




2 comments:

  1. PAS itu colako, UMNO pulak sial!!!

    ReplyDelete
  2. sikit pung tak tekejut
    kalau masa matde 1999 amno kalah
    apa tak ada ke kesah macam tu
    lagi cilako ada

    dulu masa pbs menang di sabah ada jugak
    cobaan lambatkan .....
    itu jaman sapa?????

    piraah matde

    matde duk kata matjib jahat matde baik sangat ka?????
    korek korek baru tau

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja