Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 November 2018

Lebai Takkan Minta Maaf

Bhai/DeeDee semua...

Lebai biasanya perasan Mak Som ... Apa diorang buat, apa tutur kata diorang semua adalah terbaek... Walaupun fitnah dan maki hamun yang kekuar dari mulut diorang... pada walaun... Lebai adalah contoh teladan yang terbaek... Sebab itu apa saja tindakan tahap bangang yang lebai buat akan disokong sepenuhnya oleh walaun..



Hahaha... Apa lar Husam Musa ni.... Dah lama berkawan dengan geng Lebai... Takkan la tak tau perangai lebai.... Kalau Abdul Hadi Awang pun tak pernah nak mintak maaf pasai fitnah yang dier buat isu Pil Kuda.... Inikan pulak level bawah Abdul Hadi Awang tu..... Hahaha....

Lu bayangkan la... Perkataan maaf paling berat nak keluar dari mulut para Lebai.... Ader pernah lu dengar ka Lebai mohon maaf secara terbuka... Yang Lebai siap doa laknat sesama Islam itu pon takder cakap maaf pon biler kantoi... Inikan pulak Lebai yang sorang ni.... adoilah....

Lupakan saja lah kalu nak tengok Lebai minta maaf..... Lupakanlah.... Hahaha .... Pantang seorang Lebai memohon kemaafan.... Memohon maaf itu akan menjatuhkan imej seorang Lebai yang Mak Som.. Lebai mana pernah buat dosa atau khianat orang.... Hahaha....

Lebai Mak Som la... Sebab ada nombor keahlian PAS ... Nanti nak masuk syurga macam mana kalau takder nombor ahli.... Kan ader sorang Ustazah itu hari cakap macam tu.... Adoilah... Malaikat nak semak nombor ahli la bhai... Husam Musa dah takder nombor ahli.... Tak macam gua... Masih ader lagi nombor ahli.... Hehehe.... So gua insyaAllah ahli syurga nanti...

Adoilah... Macam ini ka ajaran Islam...

5 comments:

  1. Menteri Besar Kelantan, Datuk Ahmad Yakob buat satu ucapan, 2015 kalau tak jalan hudud di Kelantan, dia akan letak jawatan menteri besar.

    kerana dia masih lg mb, jadi aku pasti hudud telah pun dilaksanakan dikelantang. secara rahsia kot? kira dah hampir 3 tahun kelantang laksana hudud. sbb tu menang besar pru lepas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak laksanakan hukuman pada org tak solat jumaat tiga kali berturut-turut pun tak mampu. Apa lagi hudud.

      Delete
  2. Itulah BUKTI YANG JELAS bahawa PAS bukannya agama. PAS hanyalah sebuah parti politik. Sebagai sebuah parti politik ini PAS lebih mengutamakan perhitungan untung dan rugi. Sikap ini sangat ketara pada PAS terutama selepas era Tuan Guru Nik Aziz. Saya tidak berasa pelik PAS tidak mahu memohon maaf. Saya hanya berasa pelik kalau PAS memohon maaf.

    ReplyDelete
  3. yant tak lobai pun ramai jugak macam siai
    payah nak minta maaf
    manuais ada banyak tahap imannnya
    walau nama saja islam

    bila nak buat pilem liwat 1
    mesti untong punya
    nak tengok pelakon pelakon ynag menjayakan
    babak mula smapai abeh

    rasanya kes ni mangsa tak buat laporan tapi dijadikan kes
    itu yang seronok banyak
    ada ornag bila pangge pi mahkamah takut
    nak tengok soalan dulu

    ada berani ka?????

    ReplyDelete
  4. Lebai minta maaf pada isteri tua kalau nak kawen 2 aje... hihihi pasal terlepas cakap dan terlepas tuduh tak ada dalam kitab dan tak ada dalam manifesto... tak perlu minta maaf pasal yang dorang dok fitnah tu sentiasa maafkan dorang... tak gitu...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja