Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 November 2018

Polis Evo 2 : Kata Nak Boikot Tapi Batang Hidung Pun Tak Nampak

Bhai/DeeDee semua...

Pemuda PAS... Riduan Mat Nor .... Mana semua pergi aaaa... Takder telor ke nak buat demo dan boikot.... Wei.. hari ni Polis Evo 2 dah ditayangkan la kat pawagam.... hahahaha... Nih takder sekor pon walaun atau malaun atau macai yang hadir kat Mesra Mall ni.... 

Ini dalam Terengganu ni bhai... negeri yang dipimpin oleh PAS .... Takkan kot semua Pemuda PAS takder telor... Hahahaha... Lawak lar... Kain rentang boikot pon takdak... Takder duit ka nak buat?

Buat malu ja bising sembang kepoh nak boikot bagai.... Tapi takder satu demo pon.... Hahahah... Sesi pagi punya wayang hari ni 60% full ... Hari ni takdak sesi petang sampailah lepas Jumaat esok... Pawagam biasa tutup petang Khamis sampai petang Jumaat....

Takpa... Gua kasik can depa buat demo lepas Jumaat esok... Itu pon kalo PAS ader telor la.... Hahahaha.....










8 comments:

  1. dia org boikot kat dlm panggung la bhai.....kikikikikikih.....

    ReplyDelete
  2. diorng boikot sambil duduk lah… duduk kat rumah..

    ReplyDelete
  3. Menyampah tau tgk blog ni

    ReplyDelete
  4. TELUR DAH KENA REBUS - MASAK SEPARUH. HEHEEEE...

    ReplyDelete
  5. Diorg boikot beli cd cetak rompak..hahaha...

    ReplyDelete
  6. buat apa nak buat demo bagai, org boikot xyah g
    masing2 dok kat umah je la....
    bongok la kalau berdiri kt panggung ckp sruh boikot.. tu bukan boikot, tu kempen!
    lagipun mufti dah kata ok, so nak bising apa lagi?
    yg terus nak boikot silakan, buat sensorang.

    ReplyDelete
  7. Kasi panas bro..ha ha ha..
    Baru wayang boleh pecah panggung..Kasi pejabat kotak bro..ha ha ha..

    ReplyDelete
  8. Bodoh sape yg suruh boikot tu.. Asal tgk trailer dan sinopsis terus nak boikot.. Konon menghina Islam.. Abes tu diri tu Islam ke kalau buat kesimpulan dengan tgk trailer dan sinopsis je? Please la tgk keseluruhan movie dulu sebelum nak buat kesimpulan.. Set2 ni mmg jenis tgk luaran je.. Asal pakai serban konon alim la.. Konon perjuangkan Islam la.. Mcm tu cara pemikiran? Teruk2.. So org yg x pakai serban kupiah ni semua kiranya xde Islam dalam diri la.. Islam tu bergantung kepada serban dan kupiah ke? Yg kaki suruh boikot tu pun x salah aku ada gelaran Dr. kn? Siap kata filem ni sampah? Ke mmg die yg jadi Dr. Sampah?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1