Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 March 2021

Baru Kena Ugut Dah Cuak

Bhai/DeeDee semua....

Bab pengecut tue... memang ramai... hahaha... tambah lagi jenis yang banyak terlibat kes berkaitan jenayah dan salahguna kuasa.... hahaha... cukup jer kena kejar ngan LHDN pun dah cuak... hahahaha

Xavier Jayakumar nih ader macam tersangkut kes rasuah.... assisten dier terpalit rasuah... tambah lagi ngan kes LHDN... memang la cuak dier...

Dalam kes dier nih.. tak payah bagi upah untuk paling tadah pon dah paling tadah dah sebab kes banyak... belum lagi bagi umpan... haha... bagi umpan sikit pon sure lompat punya...

Hahahaha...

Lawak siot......






2 comments:

  1. memnag dasar maling
    mesti berpaling jika terdesak
    sebab tu dulu ada orang suka simpan maling seanng dikawal tak berani mwlawan
    bolih dapat sokongan bertahun tahun

    ynag Islam pun ada maling tak kan ynag kapir bersih semua
    akhirnay lingkaran kuasa dipenuhi puak yang ada sejarah

    perasuah mencuri duit negara memiskinkan rakyat

    Laki-laki yang mencuri dan perempuan yang mencuri, potonglah tangan keduanya (sebagai) pembalasan bagi apa yang mereka kerjakan dan sebagai siksaan dari Allah.
    Dan Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana.

    Allah Maha Bijaksana memwrintahkan mansuia ngan hukum hukum Nya tapi ramai tak mau ikut
    memang bejat

    Apakah hukum Jahiliah yang mereka kehendaki, dan (hukum) siapakah yang lebih baik daripada (hukum) Allah bagi orang-orang yang yakin?

    ReplyDelete
  2. Bukan la nak kata, tapi ahli politik di malaysia ni yg betul2 pejuang tulen cuma ada SATU yg terbukti. Yg nama parti Pejuang pun tak boleh percaya berani berjuang. Yg sorang tu saja berani berdepan dgn pihak pemerintah dan masuk penjara 2 kali. Yg lain baru kena gertak sikit terus surrenda. Jadi jangan dok cakap besar la kalau dgn fru pun tak pernah bertarung!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1