Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 March 2021

Tunjukkanlah Power Lu

Bhai/DeeDee semua...

UMNO ader 46 kerusi Parlimen.... 46 itu banyak sebenarnya... tapi berapa ramai dalam 46 orang itu yang betul bersepakat dengan Presiden UMNO??? Setahu gua tak sampai 1/3 daripadanya sahaja yang bersepakat bersetia dengan Presiden UMNO si Zahid Hamidi...  selebihnya sama ader bersepakat bersetia dengan Najib Razak atau dengan Muhyiddin Yasin dari BERSATU tu...

Hahaha...

Itu sebab sampai sekarang nih... UMNO masih tak dapat nak tunjukkan kuasa mereka dalam percaturan politik di Malaysia pasca PRU14....

Nak buat camana... hampir semua daripada pemimpin UMNO ader masalah ngan duit... semua kebulur duit... semua makan duit.... mungkin ader la sorang dua yang tak macam tue... tapi yang tak macam tue sama ader takder dapat jawatan besar atau dah mati... Hahahaha

Dalam kes Perikatan Nasional nih... memang mengarut siap taknak buat Sidang Parlimen... yer la... Perikatan Nasional dapat bekap baek punya dari PAS... parti yang once dah dapat kuasa dan duit... hilang segala apa yang dijuangkan... Hahaha... PAS lagi lahap... hahaha.... terbongkang semua idealism PAS selama nih biler dah dapat kuasa dan duit serta jawatan.... Hahahaha

Abdul Hadi Awang.... ini lagi lawak.... Hahahaha... maleh aaa nak sembang pasai Abdul Hadi Awang... takder pekdak ini orang.... sekupang pun tak guna... jadi Duta bertaraf Menteri pon tak buat kerja....adoilah...

Aper pon...Woi UMNO... tunjukkanlah power lu.... biler lagi mau tunjuk pailang... biler lagi mau tunjuk diri tue abang besar .... takkan tabrani kot??? Kasik goyang dan runtuh itu Perikatan Nasional..... takkan takut kot... takkan cuak kot??? PAS pon bukan respek kat UMNO pon... Tutup ja Muafakat Nasional tue.... PAS memang perangai camnie... janji PAS mana pernah ditepati....

Hahahaha



No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1