Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 March 2021

Broker Dalam UMNO? Apa Lagi Tunggu?

Bhai/DeeDee semua...

Ahmad Zahid Hamidi katanya sedar yang ujudnya "Broker" dalam UMNO.... Dier tau siapa yang jadi broker... Siapa yang mendanai kerjabuat broker itu... dan katanya lagi... semua broker ini ada dalam pemantauan radarnya...

Persoalannya... walaupon broker dah dikenalpasti dan dalam pemantauan... aper tindakan yang Ahmad Zahid Hamidi nak buat?? Takkan tunggu dah kronik baru nak buat tindakan cantas... takkan nak tunggu barah sampai Stage 4..

Ahmad Zahid Hamidi kena buat tindakan cepat... dedahkan siapa broker itu dan amik tindakan cantas broker itu secepat mungkin... Dan Ahmad Zahid Hamidi kena tunjukkan kepada semua ahli UMNO yang dia layak untuk kekal jadi Presiden UMNO...

Itu yang dier kena buat...



1 comment:

  1. pemimpin pun dah tempang
    orang dah tak hormat lagi itu pasti

    Sesungguhnya pemerintah yang soleh dari kalangan dahulu memahami hakikat betapa pentingnya teguran dan nasihat daripada rakyat.
    Tuntas mereka memberi ruang bagi memudahkan serta melancarkan lagi proses ini tanpa sebarang halangan atau undang-undang yang menyekat dengan mewujudkan pelbagai protokol yang melampau.
    Bahkan sangat uniknya, kita dapati sebahagian mereka menawarkan dirinya agar seluruh rakyatnya menyiasat serta meneliti setiap tingkah lakunya dalam pengurusan dan pentadbirannya.
    Hal ini dilaksanakan bagi memudahkan bagi membetulkan setiap kesilapan yang kadang-kadang berpunca daripadanya selagimana mereka mengikhlaskan dirinya dan mencari keredhaan Allah s.w.t dalam pemerintahannya dan kekuasaannya.

    sekiranya aku berbuat baik, bantulah aku. Tetapi jika aku melakukan kejahatan, maka luruskanlah aku!
    Taatilah aku selagimana aku taat kepada Allah s.w.t dan Rasul-Nya dalam (mentadbir urusan) kamu".

    Memahami hakikat inilah yang membuatkan Khalifah ’Umar mendengar kritikan Arab Badwi dengan lantang menyebut,
    "Demi Allah s.w.t, wahai ‘Umar! Jika kami dapati kamu melakukan penyelewengan, maka kami akan meluruskan kamu dengan pedang kami yang tajam!"

    tak da lagi pemimpin jenih ni

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1